Avatar billede morten_2000 Nybegynder
06. januar 2002 - 21:31 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Hvilket firewall program??

Hvilket firewall program skal jeg vælge??
Avatar billede kapla Nybegynder
06. januar 2002 - 21:32 #1
TINY
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
06. januar 2002 - 21:33 #2
Det skal helst være freeware
Avatar billede foodear Praktikant
06. januar 2002 - 21:34 #3
ZoneAlarm fra www.zonelabs.com der er gratis for private brugere

/Foodear
Avatar billede kapla Nybegynder
06. januar 2002 - 21:35 #4
Det er Tiny da også.
Avatar billede wise Seniormester
06. januar 2002 - 21:35 #5
Jeg ville umiddelbart sige ipchains, men måske hvis du skrev hvilket OS du brugte ville jeg kunne komme med noget mere konkret :-)
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
06. januar 2002 - 21:36 #6
Win XP PRO
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
06. januar 2002 - 21:37 #7
jeg har godt nok også zonealarm, men ville lige høre om der var nogle bedre
Avatar billede - Nybegynder
06. januar 2002 - 21:38 #8
Du kan evt. bruge den indbyggede firewall.
Start->control panel->network connections->right click->properties->advanced.
Avatar billede zero-hero Nybegynder
06. januar 2002 - 21:40 #9
Jeg holder også på zonealarm!!!

\\Zero-Hero
Avatar billede reg_guy Nybegynder
06. januar 2002 - 21:42 #10
ZoneAlarm STINKER... det er der lidt for mange eksempler på... brug Tiny eller noget der koster så som Norton Internet Security m.m.
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. januar 2002 - 11:26 #11
Jeg ville kikke på callissofts personlige firewallprodukt (www.callissoft.dk) hvis jeg havde brug for en personlig firewall. Den er ikke freeware, men koster kun 350, og man får normalt det man betaler for.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone
Avatar billede jones_net Nybegynder
07. januar 2002 - 11:32 #12
Hvis du vælger Tiny Firewall (www.tinysoftware.com), skal du vide lidt om hvad en FW laver, da jeg ikke synes den er ret informativ... Men den virker fint, og det er sjældent at den forstyrrer dig med alle mulige advarsler:-)
Når først du har surfet rundt på din Hotmail, HomeBank, ICQ osv., og fået oprettet alle de regler der skal oprettes, så fungerer den upåklageligt:-)

/J
Avatar billede svendengelse Nybegynder
21. januar 2002 - 20:59 #13
Zonealarm giver problemer i xp - det retter de nok snart.
Avatar billede foodear Praktikant
05. august 2005 - 14:17 #14
Nej, ihh tak for point..
:-)
René