Avatar billede weelie Nybegynder
06. januar 2002 - 20:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ændring af placering af documents and Settings

Jeg vil gerne placere documents and settings på sin egen partition, så jeg har styr på mine dokumenter. Men hvordan gøres dette? Det er nok for mig, hvis det bare er My documents, som kan flyttes.

På forhånd tak
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. januar 2002 - 20:37 #1
højreklik på documents på skrivebordet og angiv en ny mappe på et andet drev under \"properties\"
Avatar billede weelie Nybegynder
06. januar 2002 - 20:42 #2
tak... skal du ikke have nogle point? Du har kun brugt kommentar :o)
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. januar 2002 - 20:49 #3
bare svar selv - ellers tak :)
Avatar billede weelie Nybegynder
06. januar 2002 - 20:50 #4
så siger jeg tak :o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. januar 2002 - 21:35 #5
annika_dk> hvad hvis man ikke har Dokuments på skrivebordet og vil alle ens data blive opdateret på det nye sted?
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. januar 2002 - 22:20 #6
om alle data bliver det nye sted er jeg ikke 200% på, men mener jeg fra engang jeg gjorde det i 9x
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. januar 2002 - 23:24 #7
det er ikke det samme som i Win98/95, Win2k og WinXP gemmer meget vigtige ting om din opsætning, brugere og administrator - skrivebord og meget andet.
Avatar billede annikadk Nybegynder
06. januar 2002 - 23:29 #8
retaxes: I know... men som der står: Det er nok at \"my documents\" kan flyttes.
Og den måde der, er det kun den der flyttes, og ikke resten skulle jeg mene
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. januar 2002 - 23:46 #9
Ok!
Avatar billede bigbucks Nybegynder
28. januar 2002 - 09:21 #10
Hvad gør man så hvis man også vil flytte mappen "Delte dokumenter"?