Avatar billede mailbox Nybegynder
21. april 2000 - 00:03 Der er 4 kommentarer

Forbindelse til egen server?!?!?

Hej, jeg har min egen server..
Jeg er interreseret i at sætte den op et eller andet sted, hvor man kan leje en ordenlig forbindelse til det, er det muligt og hvad vil det koste?! Og hvor kan man få den service henne??!?!
Avatar billede jgc Nybegynder
21. april 2000 - 00:44 #1
Jeg tror ikke du kan finde mange steder der vil stille din server op. De forskellige teleselskaber vil med garanti gerne sælge dig en forbindelse - men den er dyr. Andre webfirmaer/webhoteller vil IMO hellere leje plads på deres servere end stille en "ukendt" maskine op.
21. april 2000 - 10:43 #2
Jeg fik et løst tilbud fra Mobilix. Ens egen server i serverpark i KBH til 1.700 kr. pr. måned med fri trafik det næste 3/4 år.
Men alle teleselskaberne er sgu til at handle med i disse tider, så grib knoglen.
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. april 2000 - 11:03 #3
Hvad skal du bruge af forbindelse? Min. hvad? 2Mbit?
Og skal du havde Fysisk adgang til serveren eller hvad?
Er det nok at Firma der tager sig af server søger for, at den bliver passet?

/BacardiL
Avatar billede yezper Nybegynder
29. maj 2000 - 23:48 #4
Azero tilbyder en løsning. Du har dog ikke fysisk adgang til serveren, men du kan f.eks. installere pcANYWHERE - det er *næsten* lige så godt.
De har dog gang i nogle nye priser, så priserne på www.azero.dk passer ikke, men jeg tillader mig at opstille et eksempel efter de nye priser.

Oprettelse: 995,00
Månedsafgift for server co-location: 295,00
128 Kbit med 20 GB trafik pr. måned: 936,00

Bemærk venligst, at priserne skal tages med forbehold, da disse endnu er vejledende. Der kan nå at ske ændringer, inden de bliver offentliggjorte omkring d. 23 juni, hvor de åbner deres nye 34 Mbit linie. Men det skulle være noget i dén stil.