Avatar billede haltrup Nybegynder
06. januar 2002 - 17:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TV remote! brugsanvisning tak.*GG*

Hr et medion \"all in one\" remote til mit TV. Skal indstille s med en lang og besværlig og ike særlig logisk proces, med en kode til den enkelte mærke af fjernsyn.Tabte den på gulver, batterier rg ud, indstillinger gået tabt....ligesom brugsanvisningen.
HAR fundet koden igen på nettet, men dere sq ikke nogen brugsanvisning, nogen ide om hvor jeg kan finde en sådan?
Mærke: Medion
Model : Chip X1006( Kan ses under batteri låget på badsiden)
Dyret er IKKE udsturet med et type navn.(desværre).
Kødt i Bilka i sommers, så den er ikke 100år gammel!!
På forhånd tak!
Avatar billede vardepigen Praktikant
06. januar 2002 - 17:27 #1
prøv at høre Bilka om de har en adresse til firmaet.....
Avatar billede haltrup Nybegynder
06. januar 2002 - 17:44 #2
Det vil jeg gøre.....men det ER jo søndag...remoten må GERNE virke.*GG*(er iøvrigt oxo fra varde)
Ingen der har et godt site med div. brugsanvisninger??
Avatar billede vardepigen Praktikant
06. januar 2002 - 17:49 #3
jeg har min brugervejledning men den er til en philips.....det står nederst på \"forsiden\" af betjeningen...
isåfald må du gerne låne vores
Avatar billede haltrup Nybegynder
06. januar 2002 - 17:57 #4
Desværre, jeg tror ikke det lader sig gøre. Der er vist for stor en forskel mellem mærkerne.(tror jeg)ellers tak.
Avatar billede haltrup Nybegynder
08. januar 2002 - 20:40 #5
Jeg har fået lov at kigge på en andens brugsanvisning, det viser sig at det sq er det samme til ALLE de universal remoter.Morale:
Universal remoter kræver kun en rigtig kode pr TV dvs. det er TV\'et der bestemmer hvilken kode der skal anvendes. Det vil igen sige at en kode liste kan bruges til alle remoter+indstillingen er den samme.!