Avatar billede massi Nybegynder
06. januar 2002 - 16:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at slette Worm32/Hai.A

Hejsa. Er der nogle som kan hjælpe mig med at finde et program, som kan slette en Worm32/Hai.A
Når jeg scanner min hardiske med mit virusprogaram (Norman) siger den har fundet en virus, men kan ikke slette den. Dvs. Jeg havde engang en Nimda virus, den fik jeg slettet ved hjælp af et program, som man skulle downloade.

Hjælp mig hurgtigst muligt.

Hilsen mads
Avatar billede freekyzone Nybegynder
06. januar 2002 - 17:06 #1
du skal bruge Norton Antivirus. Det program kan du boote fra på en cd, og dermed fjerne alle virus, som måtte fremkomme...

Norton Antivirus, fjerner 99% af alle virus...
Avatar billede prodic Mester
06. januar 2002 - 17:16 #2
Avatar billede nonick Nybegynder
06. januar 2002 - 17:16 #3
Ja.. Her kan du finde NAV softwaren

http://www.gmu.edu/departments/ucis/option2.html

Det skulle fixe dit lille problem
Avatar billede prodic Mester
06. januar 2002 - 17:17 #4
Eller prøv at anvende en online-scanner f.eks www.antivirus.dk - den kan sikkert.
Avatar billede perhaps Nybegynder
06. januar 2002 - 20:48 #5
Kør en onlinescanning på
www.housecall.antivirus.com
Delete all files that are detected as W32.HLLW.Hai.
Click Start, and click Run.
Type the following, and then click OK.
edit c:\\windows\\win.ini
The MS-DOS Editor opens.
NOTE: If Windows is installed in a different location, make the appropriate path substitution.
In the [windows] section of the file, look for the line that begins with

run=

If the line exists, and if there is text to the right of the = sign, examine the text carefully. If you are not absolutely sure that the text refers to a program that you are familiar with, and that you want to run when the computer starts, delete the text.
Click File, and then click Exit. Click Yes when prompted to save changes.

Håber det lykkes for dig ellers kom tilbage.