Avatar billede haltrup Nybegynder
06. januar 2002 - 16:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Headset med mic......virker ikke ......indstillinger?

Jeg har fået et ønsket headset i julegave. Godt!
Jeg har gjort følgende:
Det røde stik der står MIC. på, ind i hullet hvor der står mic.
Det sorte stik med et pic. af et headset(højtalere)ind i det hvor jeg altid har haft mine højttalere sat til. ( Højttalere er hermed IKKE sat til)
Dette lader tilbage et hul hvor der står line in.
Kan høre mig selv snakke i lyttebøfferne, men kan ikke få microsofts lydoptager til at optage nogen lyd.(det er den eneste software jeg har).Har prøvet ICQ\'s test ved optagning, uden held.Vil bare anvende dem til ICQ, PC to PC call/ chat.
Hva gør jeg galt? indstillinger i bios? insdtillinger i Win?(der fulgte ingen software med, det SKULLE være plug and snak!
Best regards
Søren
Avatar billede aagaard Nybegynder
06. januar 2002 - 16:54 #1
Har selv haft samme problem så jeg gjorde det at jeg satte den røde ind hvor der stod Mic og den sorte ind i en af de andre huller og satte højtalerstikket ind hvor det skal så jeg syntes at du skal prøve dette.

Mvh Steven Aagaard
Avatar billede haltrup Nybegynder
06. januar 2002 - 16:57 #2
Takker for det!
Tester det lige på ICQ.
Avatar billede haltrup Nybegynder
06. januar 2002 - 17:02 #3
Dersværre!
Jag har sat det røde til det røde hul! det sorte headset stik i line in, og bordhøjttalere i line out. nu kan jeg bare høre det jeg før kunne høre i telefonerne, i bordhøjttalerne.
Avatar billede haltrup Nybegynder
06. januar 2002 - 17:04 #4
Er der nogen der har en ide om det er indstillingerne eller i bios der skal rodes rundt?
Avatar billede haltrup Nybegynder
06. januar 2002 - 17:06 #5
Kan det være software jeg mangler.....den rigtige??
Avatar billede aagaard Nybegynder
06. januar 2002 - 17:36 #6
Ja det kan godt være at det er software du mangler prøver lige at finde ud af det.

Avatar billede tue Nybegynder
10. januar 2002 - 00:18 #7
Det er ren opsætning:

Højreklik på den lille højtaler nede ved uret og vælg \"Åbn indstillinger for lydstyrke\"

Vælg Indstillinger > Egenskaber, sæt den til Indspilning og check Mixer under \"Vis følgende lydstyrkeindstillinger\"

Klik Ok

Sæt derefter et check under den fader der hedder Mixer og luk derefter vinduet.

Så skulle det gerne virke :)

Avatar billede haltrup Nybegynder
13. januar 2002 - 18:00 #8
Tue.....du er en helt!!!!!

Det var fan\'me rart.

Så skal jeg til at snakke gratis langdistance, med min bror.