Avatar billede karakzan Nybegynder
06. januar 2002 - 16:14 Der er 2 kommentarer

Manual til LS-P54CE rev:F

Jeg har ledt over alt efter en manual til mit LS-P54CE rev:F motherbord men uden held så hvis der er nogen som har den eller ved hvor jeg kan finde den ville det være en stor hjælp.

(LS = Lucky Star)
Avatar billede francke Nybegynder
06. januar 2002 - 16:23 #1
Den er markeret lidt nede af siden!!
www.unitec.co.kr/final_project/usermanual/manual.asp++%22LS-P54CE%22&hl=da" target="_blank">http://www.google.com/search?q=cache:1qNTbb9ax9sC:www.unitec.co.kr/final_project/usermanual/manual.asp++%22LS-P54CE%22&hl=da
Avatar billede karakzan Nybegynder
06. januar 2002 - 22:53 #2
Da jeg ikke er korianer eller kan læse sproget har jeg ikke meget at bruge de manualer til. :-)