Avatar billede jeghar1 Nybegynder
06. januar 2002 - 15:44 Der er 11 kommentarer

Halflife: Counterstrike Instalation af Bots

Jeg har Counterstrike, men jeg ved ikke hvordan man installerer bots?
Jeg har downloaded Jumbot og jeg tror at den er installeret..
Men når jeg vælger en mod fra Halflife er nogle af knapperne lidt gennemsigtige og jeg kan ikke trykke på dem bla. \"New game\"
Hvordan skal jeg få dem frem igen?
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. januar 2002 - 15:47 #1
du skal ikke bruge New game til half life -  så derfor fader den

men er det fordi du ikke kan finde ud af hvordan du får botsne ind ???

tryk H når du spiller som du plejer
Avatar billede jeghar1 Nybegynder
06. januar 2002 - 15:49 #2
Skal jeg bare gå ind i Counterstrike (ikke ind i halflife først)
Og trykke H?
Avatar billede omen Nybegynder
06. januar 2002 - 15:54 #3
Du skal gå ind i et multiplayerspil, og create et LAN game. Så vælger du bane, og når du er inde i spillet trykker du på H, eller hvilket knap du nu skal bruge. Du ved, ved sådanne mods, medfølger altid en readme.txt. Den er der til at hjælpe dig, og guide dig igennem det hele, og lære dig hvordan du skal gøre.
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. januar 2002 - 15:55 #4
du ved godt godt hvordan du laver du spiller CS ikke -  det er når du er inde og spile (når du render rundt i banen)
Avatar billede isbjerg Nybegynder
06. januar 2002 - 15:56 #5
prøv at hoppe på http://bot.counter-strike.net/realbot/
Der er også en \'How to install\'
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. januar 2002 - 15:58 #6
som OMEN siger
Avatar billede scorpius Nybegynder
06. januar 2002 - 16:30 #7
jeg kan sende dig en bot til CS, skal bare have din e-mail...
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. januar 2002 - 17:19 #8
Scorpius > han har bots

citat \"Jeg har downloaded Jumbot\"
Avatar billede scorpius Nybegynder
06. januar 2002 - 19:51 #9
oki...
Avatar billede scorpius Nybegynder
06. januar 2002 - 19:51 #10
men så kunne jeg skrive det i en mail...
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. januar 2002 - 20:22 #11
Scorpius >

dit svar skal være tilgængelig for alle hvis du vil have point (det fik jeg tæsk for i starten)