Avatar billede htx98i17 Professor
06. januar 2002 - 13:16 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

DVDfilm

Findes der en liste over DVD-film der handles i DK ?
Jeg søger en DVD med Victor Borge... er der nogen som kan finde det...
Avatar billede htx98i17 Professor
06. januar 2002 - 13:19 #1
Det er måske en ide at fortælle, at det er en DVDfilm med et af hans shows som jeg søger :) (altså ikke en tegnefilm hvor han ligger stemme til eller sådan noget)
Avatar billede hojben Novice
06. januar 2002 - 13:22 #2
Avatar billede hojben Novice
06. januar 2002 - 13:23 #3
det var listen.. (sort of)
det var ikke noget med vic...
Avatar billede gimmy Nybegynder
06. januar 2002 - 13:24 #5
intet på dvdoo.dk og heller intet resultat på dvdpriser.dk :-/
Avatar billede gimmy Nybegynder
06. januar 2002 - 13:26 #6
hojben: tror du ikke han vil have at den skal være at finde i Danmark når han spørger om der findes en liste over DVD-film der sælges i Danmark? ;o*)
Avatar billede hojben Novice
06. januar 2002 - 13:27 #7
tror sq ik der er noget med den gamle knag på dvd :(
Avatar billede htx98i17 Professor
06. januar 2002 - 13:30 #8
nok var han en gammel knag, men han var fanme sjov :)
ævs ingenting på dvd :(
Avatar billede enforcer Nybegynder
07. januar 2002 - 05:51 #9
Prøv at gå til en pladeforretning der er villige til at hente DVD-film hjem pr. import. Chancen er lille, men den er der. Prøv f.eks. Øresneglen, Streetdance, Loud. De store forretninger gider ikke!...Der er ikke nok penge i det, så glem Fona, Fredgaard..osv.

Held og lykke.

PS: Husk din DVD-afspiller skal kunne tage US-kode hvis du importere film fra USA. Jeg har selv masser af Chris Rock, Richard Pryor og andre stand-up\'s på US-import....Dyrt...men hvad gør man ikke for et godt grin :-)
Avatar billede hojben Novice
08. januar 2002 - 20:45 #10
takker ;)