Avatar billede jgc Nybegynder
19. april 2000 - 22:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Klage over tvj (manglende pointgivning)

Efter at have ventet i et stykke tid på et svar fra tvj - positivt eller negativt, kom jeg til at se på hans statistik:

Oprettede spørgsmål: 14
Spørgsmål uden svar: 1
Spørgsmål Besvaret & Accepteret: 6
Spørgsmål Besvaret, ikke accepteret: 7

Af sidstnævnte kategori kan nævnes:
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=14788
Oprettet 7-4, besvaret 3 gange d. 14-4, ingen reaktion fra tvj.

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=12829
Oprettet 6-3, besvaret 3 gange (af 3 forskellige), ingen reaktion fra tvj.

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=11777
Oprettet 18-2, besvaret 18-2, 23-2 og 26-2, samt kommenteret af flere, ingen reaktion fra tvj (i dette og næste spm bad tvj om hurtig - og fik svar max en dag senere uden at reagere).

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=10714
Oprettet 28-1, besvaret 29-1, ingen reaktion fra tvj

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=9000 og http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=8077
Samme spm, oprettet hhv. 4-12 og 28-12. Sammenlagt besvaret 8 gange + diverse kommentarer. Ingen reaktion fra tvj

Og sidst: http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=7307
Oprettet 18-11-99, besvaret 3 gange d. 18&19-11 - ingen reaktion fra tvj.

Er det mig der er sippet, eller er det særdeles dårlig opførsel fra tvj?

/jgc
Avatar billede roadkill Nybegynder
19. april 2000 - 22:48 #1
Nøeh, det er ikke dig, der er sippet. Han sku' ha' minimum en advarsel...
Avatar billede tvj Nybegynder
21. april 2000 - 14:13 #2
Nåe man er nok ude med riven eller hvad ?
Avatar billede vels Nybegynder
21. april 2000 - 20:05 #3
He he
Avatar billede jgc Nybegynder
22. april 2000 - 12:19 #4
>>tvj
Kald det hvad du vil - men jeg synes det er misbrug, når man ikke behandler de svar der gives til oprettede spørgsmål. Eksperten.dk fungerer fordi de spørgsmåls-svarerne med rette kan forvente kreditering for deres arbejde, i form af de udlovede point. Hvis man - som jeg synes tvj gør - undlader at acceptere (eller i det mindste kommentere) sine egne spørgsmål, mindsker man brugernes lyst til at svare, og forringer dermed eksperten.dk.
Avatar billede tvj Nybegynder
22. april 2000 - 16:00 #5
Ok har vi så raset ud ....
Så vidt jeg ved har de fået deres point nu, jeg har bare ikke brugt eksperten gennem et længere stykke tid hvilket har betydet at jeg har glemt at give pointene +vi har logget ind under et kammerats login for at se svarene oppe i skolen . Dog skal folk have deres point når de har svaret hvilket du har fuldstændig ret i, er du så tilfreds ....

Ps

Du kan lige ønske mig tillykke med min 20 års fødselsdag
Avatar billede tvj Nybegynder
22. april 2000 - 16:02 #6
Desuden syntes jeg det er dårlig du ikke har stillet nogen point til ham der besvarer spørgsmålet tilfredsstillende

HEHEHEHEHE
Avatar billede jgc Nybegynder
22. april 2000 - 19:08 #7
"vi har logget ind under en kammerats login for at se svarene" - hvor svært kan det være at logge ind med dit eget navn fra skolen??

Jeg kan ikke være andet end tilfreds, når du giver mig ret i at folk skal have deres point når de har svaret. At jeg havde valgt en mere undskyldende tone, hvis det var mig der var tvj er en anden sag.

Mht. din 20 års fødselsdag har du sikkert et par andre til at ønske dig tillykke - du får ikke mig til det.

Og til spørgsmålet om point - hvorfor pokker skulle jeg spilde flere point på din opførsel? Det er ikke et spørgsmål der kan eller skal besvares tilfredsstillende - derimod et oplæg til debat, eller måske et vink med en vognstang til dig.
Debatten har der ikke været så meget af - derimod ser det ud til at du fangede hentydningen - det er også ok.

EOD
Avatar billede tvj Nybegynder
23. april 2000 - 11:07 #8
Hvor mange er der egentlig der har skidt på din sukkermad idag ???
For du har virkelig fået et eller andet forkert indenbords så "mavesur" som du er
Avatar billede mpj Nybegynder
23. april 2000 - 13:15 #9
Tvj>>
" Hvor mange er der egentlig der har skidt på din sukkermad idag ???
For du har virkelig fået et eller andet forkert indenbords så "mavesur" som du er "
Sådan noget siger man i børnehaven, når man bare på en billig måde vil prøve at beholde sin "ære" (hvilken du har mistet) Men jeg synes at du lige så pænt skulle trække dig tilbage inden Admin kommer *lol*

MPJ
Avatar billede tvj Nybegynder
23. april 2000 - 15:06 #10
Hvilken ære du siger jo at jeg ingen har så pyt jeg overlever nok også uden. Det er også meget bedre uden så har jeg ikke den at være bekymret over.

( Jeg prøvede at være flink men det pis her gider jeg ikke )
Avatar billede tvj Nybegynder
23. april 2000 - 15:08 #11
1 Access / VB 60 Visual Basic Besvaret & accepteret
2 Online Shop 60 ASP Besvaret & accepteret
3 Access database hjælp ( Hurtigt ) 60 Visual Basic Besvaret & accepteret
4 Sti til billeder 30 Visual Basic Besvaret & accepteret
5 indsæt et billede i imgabox 60 Visual Basic Besvaret & accepteret
6 Progressbar ( Hurtigt ) 60 Visual Basic Besvaret & accepteret
7 Drivelistbox og shell 60 Visual Basic Besvaret & accepteret
8 Listview hjælp ønskes meget hurtigt 60 Visual Basic Besvaret & accepteret
9 treeview hjælp 60 Visual Basic Besvaret & accepteret
10 Menu i VB 200 Visual Basic
11 drevbogstav 60 Visual Basic Besvaret & accepteret
12 drevbogstav 150 Visual Basic Besvaret & accepteret
13 Bevæg musen via et program 175 Visual Basic Besvaret & accepteret
14 åbning af fil via variabel 100 Visual Basic Besvaret & accepteret
Avatar billede jgc Nybegynder
25. april 2000 - 18:10 #12
Jeg lukker og slukker