Avatar billede pallesimonsen Nybegynder
06. januar 2002 - 11:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sletning af \"Åbne programmer\"

Hej,

Hvordan fjerner man alle de genveje som automatisk åbnes ved windows. Det er de programmer som åbnes nede i højre hjørne. Etc. Norton Antivirus, Opgavestyring, OfferCompanion, Adaptec create cd.

Jeg vis gerne have genvejen fjernet perminent.

Kan dette lade sig gøre

Palle
Avatar billede xpx Nybegynder
06. januar 2002 - 11:42 #1
Genveje?

Du kan jo fjerne dem ved at gå ind i: start>kør>msgonfig  Der trykekr du på det sidst faneblad, og velger dem fra som du ikke vil have til at køre

XpX
Avatar billede sluppi Nybegynder
06. januar 2002 - 11:43 #2
prøv at skrive \"msconfig\" i kør-menuen og kig under start...der kan du slå det fra du ikke vil have startet ved opstart
Avatar billede xpx Nybegynder
06. januar 2002 - 11:44 #3
Lol.. Jeg er nr. 1!

XpX
Avatar billede sluppi Nybegynder
06. januar 2002 - 11:57 #4
jepper...(æv)
Avatar billede pallesimonsen Nybegynder
06. januar 2002 - 12:17 #5
tak