Avatar billede !asp Nybegynder
19. april 2000 - 19:09 Der er 10 kommentarer

Kan nogen hjælpe mig med noget kode til at starte et script med

Jeg skal på mit webhotel bruge et C++ CGI script som når det bliver eksekveret, sætter et php script igang. Herefter skal C++ CGI scriptet redirecte brugeren til en anden uri.

Jeg har kun 10 point :(
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2000 - 19:10 #1
Kan det hele ikke laves i php?
Avatar billede !asp Nybegynder
19. april 2000 - 19:21 #2
tjoo, men jeg har lidt problemer med at starte et andet php script fra et php script.

Min isp (www.digiweb.dk) har flere domæner kørende på samme ip, og det giver vist lidt problemer...

Hvordan ville du gøre det?
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2000 - 19:33 #3
Kan du give lidt mere info om f.eks hvad formålet er med
scriptet?
Avatar billede !asp Nybegynder
19. april 2000 - 19:36 #4
Når en bruger har udfyldt en formular og trykker send, skal det brugeren har tastet ind, sendes til mange E-mail adresser. Derfor er det nødvendigt at mails sendes i baggrunden, så brugeren ikke skal vente på at scriptet kører færdigt.

Er det nok info?
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2000 - 20:34 #5
Man kan ikke lade et script køre i baggrunden.
PHP stopper først, når alt er gennemført.

Men du kan jo lave en require til et andet script!
Avatar billede !asp Nybegynder
19. april 2000 - 21:51 #6
Hvad vil det sige ?
Avatar billede spacey Nybegynder
20. april 2000 - 00:33 #7
Er det en server du kan installere komponenter mm. på?
Så ville det være en oplagt løsning at lave det som et win32/Unix komponent på serveren.
Avatar billede !asp Nybegynder
20. april 2000 - 00:43 #8
Jeg kan lægge C++ og php på serveren.
Avatar billede spacey Nybegynder
20. april 2000 - 00:44 #9
Ja, men de C scrits skal vel være compiled til CGI?

For det kunne da være en federe løsning bare at skrive et lille program der skulle installeres lokalt, men det er ikke muligt?
Avatar billede apx Nybegynder
28. februar 2016 - 00:26 #10
must say that overall I am really impressed with this blog. It is easy to see that you are passionate about your writing. If only I had your writing ability I look forward to more updates and will be returning. http://www.253poker.com/fakta-fakta-tentang-bonus-di-game-poker/