Avatar billede ratzaiy Nybegynder
05. januar 2002 - 21:53 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

divx til vcd

Jeg har et par divx film på min computer som jeg vil have brændt ned på VCD så jeg
kan afspille dem i min DVD afspiller men jeg har endnu ikke fundet nogle
programmer der kan gøre det ordenligt jeg vil gerne beholde den gode kvalitet
selvom det kommer til at fylde mere og filmen skal også kunne klippes i flere dele så
de kan være på 2 cder da de fylder over 700 mb og sikkert kommer til at fylde mere
når  de er blevet decodet
Avatar billede sinom Nybegynder
05. januar 2002 - 22:03 #1
Svaret er NERO
Avatar billede rostved17 Nybegynder
05. januar 2002 - 22:03 #2
Prøvet at se på www.divxit.dk - under artikler f.eks.?

Der er måske noget du kan bruge
Avatar billede prodic Mester
05. januar 2002 - 22:08 #3
www.vcdhelp.com - kig under convert. Der er en guide til det.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
05. januar 2002 - 22:11 #4
jeg har prøvet at følge de guider uden held
Avatar billede outsider Nybegynder
07. januar 2002 - 07:54 #5
Nej nej! TMPGENCODER! det er o.k! Så skal du bare vælge vcd kvalitet 352x288 1120kb mpeg 1 www.tmpgenc.com
mpeg 1 er gratis men mpeg2 koster vist lidt penge!
Avatar billede cablecat Nybegynder
07. januar 2002 - 15:58 #6
JA! brug TMPGenc, alt andet er skrammle
Avatar billede svuppenator Nybegynder
10. januar 2002 - 20:45 #7
tror nu nok denne guide virker: http://168.144.91.167/nickyguides/AVItoVCD.htm
Avatar billede jimmyantony Nybegynder
29. januar 2002 - 23:59 #8
Gå til http://www.mnsi.net/~jschlic1/ og download avi2vcd. Kør herefter "Decompress" filen for at fikse lyden og konverter herefter med avi2vcd.exe. Hav tålmodighed. Det tager laaaaaaaaaaaaang tid... :o)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
03. marts 2002 - 16:38 #9
desværre kunen jeg kun få det til at virke(nogenlunde) med TMPENCODER
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
03. marts 2002 - 16:40 #10
hey hvorfor er pointene gået til jimmyanthony istedet for outsider som jeg havde valgt???????++