Avatar billede troels_r_k Nybegynder
05. januar 2002 - 21:43 Der er 13 kommentarer

Mangler hjælp til winxp med cs

Jeg har nogle store problemmer med counter-strike siden jeg installerede winxp.
Jeg har en 800mhz thunderbird, 384mb ram, geforce2mx 32mb. Det har altid kørt perfekt (også selvom jeg kun havde 128mb ram) men siden jeg har installeret winxp, hakker det meget når man er i \"aktion\". Jeg har opdateret min driver til xp versionen, men lige lidt hjælper det :(
Nogen der kan hjælpe lidt ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2002 - 21:47 #1
Hvilken Version af driver er det du bruger?
Avatar billede thaufer Nybegynder
05. januar 2002 - 21:47 #2
Sjovt nok har jeg samme proplem, bare med et andet kort...
Hvad for en gfxmode køre du i (software, opengl, d3d)?
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. januar 2002 - 21:48 #3
Prøv at hente den nyeste driver til grafikkkortet fra din producent! Det fungerer sikkert bedre!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. januar 2002 - 21:49 #4
bare ikke version 23.11 da den ikke er god sammen med xp
Avatar billede troels_r_k Nybegynder
05. januar 2002 - 22:05 #5
jamen version 23.11 er da den eneste man kan hente til det bestemte kort og til winxp !!
btw jeg kører med directx (til thaufer)
Avatar billede thaufer Nybegynder
05. januar 2002 - 22:08 #6
i windows...
vælg start --> kør --> skriv \"dxdiag\" --> fanablad \"display\" --> test Direct 3D
Avatar billede troels_r_k Nybegynder
05. januar 2002 - 22:13 #7
sådan... det kører som det skal... hvad hjælper det ??
Avatar billede thaufer Nybegynder
05. januar 2002 - 22:18 #8
kommer der en animation..?
Avatar billede troels_r_k Nybegynder
05. januar 2002 - 22:20 #9
ja... det kører som det skal somsagt... det kører perfekt med animationer og det hele :) so what ??
Avatar billede thaufer Nybegynder
05. januar 2002 - 22:22 #10
så er det ikke det samme problem som mig.. ;)
Avatar billede hootersnemesis Nybegynder
06. januar 2002 - 14:47 #11
Jeg har det samme problem , jeg har også hentet de nyeste driver !!
Men kan ikke finde en 4 i 1 driver der virker til min asus a7v266-e , har hørt at det kan være problemet !! Jeg køre med Geforce 2 gts kort Athlon xp 1600 256 Mb DDR ram!!
Kan heller ikke finde et ny driver til min sony E4oo skærm , den ser lidt for grynet ud !!
Håber der er nogen der kan hjælpe , inden jeg formatere igen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. januar 2002 - 14:52 #12
hootersnemesis> det er ikke nødvendigt at opgradere til de nyeste 4i1 drivere da de alle er inkluderet i winxp
Avatar billede mazlink Nybegynder
15. januar 2002 - 19:35 #13
I kan få de helt gamle drivere i detornator serien på denne side http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm
og du kan få Via\'s 4in1 her
http://www.tweakup.dk/filer/chipset.htm