Avatar billede squire Nybegynder
05. januar 2002 - 21:07 Der er 13 kommentarer

Frames

Når jeg indsætter Frames i dreamweaver vil der altid være 1 cm mellem siderne/frames´ene, hvordan får jeg det væk???
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. januar 2002 - 21:11 #1
Hvis du tager frames-paletten frem og klikker på stregen mellem frames\'ene, kan du i ændre det!
Avatar billede squire Nybegynder
05. januar 2002 - 21:19 #2
Prøv at kikke på http://www.internetsider.dk/ der kan man rigtig se det!
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. januar 2002 - 21:22 #3
Men du kan justere margin width og height!
Avatar billede squire Nybegynder
05. januar 2002 - 21:25 #4
Jeg kan stadig ikke ændre det!!!
Avatar billede squire Nybegynder
05. januar 2002 - 21:27 #5
Nej det kan jeg ikke! hvad er det for en palet??
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. januar 2002 - 21:46 #6
Kan du ikke finde den der hedder frames?

Jeg mener at du skal trykke på stregen i paletten, men ellers prøv at trykke på selve framen!

Du kan indstille den i den palette hvor sætter alle de andre indstillinger. (aner ikke hvad den hedder.
Avatar billede enobe Nybegynder
05. januar 2002 - 21:50 #7
prøv at droppe dit frameset her
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. januar 2002 - 22:01 #8
Du skal gøre det, at du klikke på selve framen i frame-paletten. Når du har gjort det skal du i properties-paletten, sørge for at du har de ekstra indstillinger på. Det gør du ved at se om den lille pil i nederste højre hjørne (i properties-paletten) peger opad, hvis den ikke gør det, så skal du trykke på den.

Så kan du indstille margin\'ene!
Avatar billede squire Nybegynder
05. januar 2002 - 22:02 #9
Der står \"Borders\" \"Borders Width\" \"Row\" \"Borders Color\" det er det eneste der står under den menu...!?
Avatar billede squire Nybegynder
05. januar 2002 - 22:06 #10
Kan man ikke angive det i HTML
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. januar 2002 - 22:21 #11
jo

marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\"

indsæt det i dit frameset under samme tag som framename!
Avatar billede Himbear Nybegynder
05. januar 2002 - 22:22 #12
Men hvis du sørger for at have klikket det ekstra til i properties-paletten (det med pilen) så kan du se det!

Du har da dreamweaver 4 ik?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
06. januar 2002 - 11:34 #13
Det lyder nu som om dit problem er følgende:

\"Modify\"--> \"Page prosperties\" -->Sæt de 4 margins til \"0\"

/pelkjaer