Avatar billede praem Nybegynder
19. april 2000 - 15:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

VCD

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan downloade VCD-Film ??
Avatar billede phylox2 Nybegynder
19. april 2000 - 15:16 #1
Der er ikke nogle på eksperten.dk der kan hjælpe dig med ulovlige formål ...
Avatar billede kmx Nybegynder
19. april 2000 - 15:22 #2
Mener du lovligt...?
for så er svaret "NOWHERE"

ellers kan du enten prøve på Hotline (DL og info på http://www.hotlinesw.com)
Søg på "VCD" eller "ASF" eller "DVD" eller hvad du nu ellers kan finde på...

og husk nu... Det er ikke lovligt hverken at se, downloade, opbevare, videresælge eller kopiere disse film...
Avatar billede kmx Nybegynder
19. april 2000 - 15:23 #3
...sorry phylox2...
Avatar billede praem Nybegynder
19. april 2000 - 19:36 #4
Vidste da ikke det var ulovligt ! ;o)
Avatar billede praem Nybegynder
19. april 2000 - 19:38 #5
Takker Kmx !!
Avatar billede azeam Nybegynder
19. april 2000 - 19:44 #6
kmx:

det er jo helt forkert. Så længe man har købt en lovlig dvd eller vcd er det fuldt lovligt både at se opbevare og videresælge den. Lige som en almindelig videofilm.
Såå praem: du kan sagtens købe masser af VCDer og DVDer, men det er pisse ulovligt at downloade dem. 8-)

/azeam
Avatar billede jolca Nybegynder
19. april 2000 - 22:44 #7
Der findes et sted på nettet hvor du se diverse halvgamle film i asf format
Avatar billede kmx Nybegynder
20. april 2000 - 12:08 #8
azaem:
Kind of what I was saying...

Jolca:
Ja, der findes steder som http://movieflix.com og http://www.movietv.com men selv de steder har problemer med myndighederne.
Websites der kun viser trailers er til gengæld helt lovlige, men hvem gider se trailers...?
Avatar billede ricky Nybegynder
22. april 2000 - 01:15 #9
Jeg har set på diverse auktionssteder at der sælger masser af VCD'ere - bliver disse lovligt produceret ?
Avatar billede azeam Nybegynder
22. april 2000 - 17:04 #10
ricky:
der bliv lavet en udersøgelse i usa, og der kom de frem til at 87% af alle de software og andre CD produkter der blev solgt på auktioner er ulovlige.

kan ikke huske hvem det var der lavede den. 8-)
Avatar billede einstein Nybegynder
22. april 2000 - 17:13 #11
niet... Det var kun på Yahoo's auktion at det tal galt
Avatar billede ricky Nybegynder
25. april 2000 - 09:06 #12
Drenge... spørgsmålet gik på om VCD overhovedet er et format som filmselskaberne understøtter (eller har...)
Avatar billede kmx Nybegynder
25. april 2000 - 09:33 #13
VCD'er er hovedsageligt blevet produceret til de Amerikanske og Japanske markeder, hvor det har været STORT!!! Så kom LaserDisk og DVD så nu...
Men ja! Der findes et hav af lovlige VCD'er som kan købes brugt på auktioner og i software antikvarer (http://www.SoftExchange.dk)