Avatar billede mr.gamma Nybegynder
05. januar 2002 - 17:04 Der er 6 kommentarer

RAM OG BIOS

Jeg har en computer (amd athlon) på et Acorp) bundkort med via chipset) som skulle kunne tage 1500mb ram
men jeg kan kun putte 768 mb ram i og når jeg putter 1256mb ram i som jeg lige har købt skriver windows xp at jeg skal downloade en opdatering til min bios på adressen www.hardware-update.com men jeg kan ingen finde kan nogle finde den til mig og sende den til  mr-gamma@jubiimail.dk  eller sige hvad jeg skal gøre
Avatar billede trismegistos Nybegynder
05. januar 2002 - 17:06 #1
Du må hellere lige komme med nogle oplysninger om hvilket mobo.
Avatar billede hyperdome Nybegynder
05. januar 2002 - 17:07 #2
Er ramne ens ?
Altså dobbelt-sidet eller enkelt-sidet kun ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. januar 2002 - 18:20 #3
Hvis du kommer med et modelnummer til dit bundkort - så kan vi nok finde en BIOS opdatering.
Avatar billede mr.gamma Nybegynder
05. januar 2002 - 22:53 #4
MOdelNummer:7KTA1
Avatar billede mr.gamma Nybegynder
05. januar 2002 - 23:18 #5
alle 3 ram blokke er dobbelt side 2x512 og 1x256
Avatar billede halifax Nybegynder
06. januar 2002 - 01:23 #6
På dett site
http://www.acorp.com.tw/English/default.asp

under Products - Motherboards kan du finde dit modelnr. Klik på det, og herefter på BIOS i bunden af sitet for at finde en bios opdatering.