Avatar billede zzzzzzzz Nybegynder
05. januar 2002 - 16:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Konfigurering af Motorola sb 4100

Hvordan kommer jeg ind i ovenstående kabelmodem for at konfigurere det? Eksempelvis ligesom en cisco router kan konfigureres vha. hyperterminal eller telnet.
Grunden til jeg vil ind i modemets konfiguration, er for at få den til at registrere sig på sin egen MAC-adresse re i stedet for netkortets, således at jeg kan tilslutte flere maskiner vha. en switch. (Jeg er klar over at man kan løse problemet med en maskine med 2 netkort, eller noget software til deling af internetforbindelse, derfor har dette ingen interresse).
Avatar billede hudibras Nybegynder
11. februar 2002 - 15:46 #1
Kan du ikke, det er din ISP der bestemmer antal PC'ere tilsluttet. Ellers skal du tilkoble en ROUTER eks Dlink 701 med tilhørende HUB unex
Avatar billede zzzzzzzz Nybegynder
06. juli 2002 - 20:23 #2
ok, har købt og det virker fint nu.