Avatar billede ansu Nybegynder
05. januar 2002 - 15:04 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Lorte Internet!!!

Mit problem er, at hver gang jeg prøver at komme på internet, siger xp, at modemet enten ikke er tilstede, ikke virker eller er slået fra. ØV!
PS:Jeg har prøvet alverdens ting for at få det til at virke, faktisk så mange, at jeg ikke gider skrive dem her, men hvis nogen gider at prøve at hjælpe mig, venter belønningen lige om hjørnet!
Avatar billede thaufer Nybegynder
05. januar 2002 - 15:05 #1
prøv at geninstallere din modem
Avatar billede resten Nybegynder
05. januar 2002 - 15:06 #2
har du kigget i enhedshåndtering og hvis der er et gult ? så evt opdater dens driver?.
og hva hedder dit modem.
Avatar billede nesral Nybegynder
05. januar 2002 - 15:09 #3
har det virket med xp eller...
Avatar billede jacobchr Nybegynder
05. januar 2002 - 15:10 #4
Husker du at tænde modemet inden du tænder for din pc ?
Da Windows NT (måske også de andre Windows) leder efter hvad der er tilsluttet hver gang den starter.

/jacob
Avatar billede peet-49 Novice
05. januar 2002 - 15:24 #5
Det er ikke installeret rigtigt. Du skal tjekke om den kører på den rigtige port.Du kan teste dit modem under de fleste win.variationer.
Det hurtigste er, at afinstallere dit modem og driverne. Husk, at have modem tændt, og genstart din maskine. Så finder den dit modem igen-følg instruktionerne undervejs.
Avatar billede ansu Nybegynder
05. januar 2002 - 15:25 #6
Jeg har gentagne gange geninstalleret mit modem, og ifølge windows xp er der intet i vejen med det. For resten hedder modemet LASAT Speed II.
Jeg kører med ISDN fra TeleDanmark. Og ja, jeg tænder først for medemet FØR jeg tænder pc\'en.
Jeg har også prøvet at tænde modemet efter pc, men ingen forandring. PIS!
Avatar billede resten Nybegynder
05. januar 2002 - 15:29 #7
prøv at hente de nyeste driver til det modem og så opdater det og se så om det ikke virker.

http://www.eicon.com/support/helpweb/software.asp?h=d&s=w2kp
Avatar billede peet-49 Novice
05. januar 2002 - 15:30 #8
Du gør noget forkert. Har du ikke konfigureret den rigtige port, kan systemet ikke finde dit modem. Det kan også være et andet program, der bruger det, men så plejer win, at give besked.
Avatar billede peet-49 Novice
05. januar 2002 - 15:32 #9
XP køre fint, også med det helt gamle software ver. 1.9, har selv opgraderes til ver 2.6, men uden forbedrende resultater.
Avatar billede n3trom Nybegynder
05. januar 2002 - 15:42 #10
Prøv evt. st slette OPKALDSKORT i Netværk Configen
og indstaller den igen ! virkede for mig i tidernes morgen !
Avatar billede bullet! Nybegynder
05. januar 2002 - 18:26 #11
Du skal opdatere/flashe din firmware=modem for at få det til at virke XP, har selv samme modem og har også selv gjordt det
Avatar billede bullet! Nybegynder
05. januar 2002 - 18:31 #12
http://www.eksperten.dk/spm/132881
læs indlægne fra mig hvor jeg har julpet en med samme problem og du har guiden til løsningen på problemmet.
Avatar billede bullet! Nybegynder
05. januar 2002 - 18:33 #13
drop alle andres foreslag, og gør hvad jeg skriver :-)
Avatar billede scorpius Nybegynder
05. januar 2002 - 19:22 #14
prøv at kig på dit skrivebord, højreklik på Netværkssteder og se om det er installeret korrekt...
Avatar billede bullet! Nybegynder
07. januar 2002 - 15:59 #15
ansu>> har du fået løst problemet???