Avatar billede soren15 Nybegynder
19. april 2000 - 11:45 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til MP3 HEAT

Hej flash programmøre

Jeg arbejder på en lovlig mp3 side. www.din-startside.dk/mp3heat men adressen bliver snart www.mp3heat.dk

Jeg kunne godt tænke mig en lille intro med noget lyd og nogle fede efekter. Da jeg absolut ikke selv kan finde ud af flash ville jeg da lige spørge jer om hjælp. Er der nogle som er intreserede ?

  - Søren Therkelsen

ICQ: 25516040
Avatar billede grobut Nybegynder
21. februar 2001 - 13:39 #1
Ja Hvad skal du have hjælp til
Avatar billede eksperter Nybegynder
20. april 2001 - 15:53 #2
ja jeg er interesseret hvis du selv har text/grafik/lyd og hvad der ellers skal klaskes på!