Avatar billede andre13 Nybegynder
04. januar 2002 - 17:16 Der er 13 kommentarer

Web Design

Hej

Jeg søger en som kan lave et flot web design til mig.

Nu har jeg ik så meget forstand på af lave web design, men hvis du kan komme med nogle foreslag, ville det være rigtig godt.

Designet skal bruges til min Bytte Central.

P.S.
Der må gerne være menu med i designet.

Sorry jeg kun har sat den til 310Points, men vidste ikke helt hvor meget du ville have for et web design, men jeg har satset resten af mine points på det her, så jeg håber DU kan hjælpe mig her.
Avatar billede realone Nybegynder
04. januar 2002 - 17:22 #1
Skal bruges til min Bytte Central .. øøøhhh .. kunne du måske være LIDT mere specifik? evt. et link man kan kigge på??
</RealOne>
Avatar billede cd_ Nybegynder
04. januar 2002 - 17:24 #2
lav de 310 points om til 1000kr så er jeg solgt
Avatar billede andre13 Nybegynder
04. januar 2002 - 17:31 #3
Joda selvfølgelig:
http://aklausen.dyndns.dk:9000/andre/start.asp

Altså det det design skoder totalt, men siden er programmeret \"næsten\" ligesom qxl.dk bortset fra af Bytte Centralen er en bytte side og ikke en auktion.

I menuen, skal der være:

Bytte Side
Chat
Forum
Kontakt
Links

Hvis der er mere du vil have afvide så skrive endelig, eller vi kan snakke over icq.

Jeg er ikke så god til farver, så derfor bare kom med forslag.
Avatar billede andre13 Nybegynder
04. januar 2002 - 17:35 #4
cd_>>>Desværre jeg har givet alle mine sidste points ud til det her.
Avatar billede atox Nybegynder
04. januar 2002 - 17:38 #5
Jeg vil da god lave et designtil dig som du kan få i gif-filer, men alt programeringen må du selv lave...

Atox
www.zerozone.dk
Avatar billede atox Nybegynder
04. januar 2002 - 17:39 #6
HAr du ikke lidt grafik som man kan bruge??? F.eks et logo...
Avatar billede martin100 Nybegynder
04. januar 2002 - 17:40 #7
er jobbet aflønnet med *cash* ?
Avatar billede andre13 Nybegynder
04. januar 2002 - 17:41 #8
atox>>>Det kan vi da godt finde ud af.
Har du icq eller.?
Avatar billede atox Nybegynder
04. januar 2002 - 17:42 #9
Avatar billede andre13 Nybegynder
04. januar 2002 - 17:43 #10
atox>>>Desværre har jeg ik noget logo, men hvis du er god til grafik, vil du så ik nok være Sød af kigge på det.?

Jeg syntes næsten vi skulle snakke f.eks. over icq eller msn.
Avatar billede andre13 Nybegynder
04. januar 2002 - 17:44 #11
martin100>>>Hej Martin, nej det er ikk cash vi snakker om, men points, of hjælpe en som mangler et design.
Avatar billede martin100 Nybegynder
04. januar 2002 - 17:45 #12
okay... im outta this question !!
Avatar billede andre13 Nybegynder
04. januar 2002 - 17:47 #13
ok