Avatar billede snoop Nybegynder
04. januar 2002 - 16:20 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Driver til wireless

Hvor finder jeg en standard driver til wireless netværk i WinXP? Dem, der fulgte med kortet virker nemlig kun i Windows2000.
\"Chipsættet\" på kortet er PRISM.
Pointene tilkommer den, som kommer med et par brugbare driver eller et link til sådanne.
Avatar billede foodear Praktikant
04. januar 2002 - 16:22 #1
Hej

Du kan anvende: http://www.driverguide.com
login: drivers
password: all

på denne side er det muligt at finde drivere til ALT
/Foodear
Avatar billede snoop Nybegynder
04. januar 2002 - 17:34 #2
Foodear: Jeg lader lige svaret ligge, da jeg tror det også kniber med min accesspoint, og derfor ikke kan se, om den driver jeghnetede virker.
Avatar billede foodear Praktikant
04. januar 2002 - 17:36 #3
OK, og held og lykke med resultatet
/Foodear
Avatar billede snoop Nybegynder
04. januar 2002 - 17:39 #4
Foodear: Hvis du har forstand på wireless network eller noget i den stil, kan du så ikke kontakte mig over ICQ:17613978? Eller andre som har forstand på det.
Avatar billede foodear Praktikant
04. januar 2002 - 17:44 #5
Snoop selvfølgelig kan du få hjælp herfra, jeg skal bare lige have installeret min ICQ igen igen,
Hvis du vil kan du maile mig på rene@morsteam.com
Avatar billede snoop Nybegynder
05. januar 2002 - 13:34 #6
foodear: Har afvist dit svar, da jeg endnu ikke har fået det til at køre, og heller ikke med de drivere der ligger på den side du skrev om...
Avatar billede foodear Praktikant
05. januar 2002 - 17:46 #7
OK Snoop
Jeg håber du får det til at virke!!

/Foodear
Avatar billede snoop Nybegynder
21. januar 2013 - 01:16 #8
Lukket