Avatar billede logos Nybegynder
04. januar 2002 - 15:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

pcmcia trådløst netwærk

Jeg har købt et d-link (DWL-650) pcmcia kort til trådløst netværk.

Hvordan får jeg det til at virke under Redhat 7.2? (Step by Step)
Det virker fint under Win2K.

Min Base station er en apple airport, og jeg ved hvilke oplysninger det skal fyldes på.

Jeg kan se på kortet at det får forbindelse med basestaionen når jeg er føærdig med Bootfasen - men hvordan får jeg Redhat til at bruge at acceptere det som netværksadgang?

Avatar billede vladimirr Nybegynder
04. januar 2002 - 15:51 #1
Prøv at rode lidt rundt i linuxconf / netconf
det plejer at være en god start, hvis den altså overhovedet vil snakke med kortet!

//Anders
Avatar billede logos Nybegynder
04. januar 2002 - 15:52 #2
Det har jeg gjort godt og grundigt. Men tak...
Avatar billede _benne_ Nybegynder
04. januar 2002 - 15:59 #3
Jeg har haft mange problemer med D-Link under Linux, både SuSE og Slackware - jeg mener du kan finde en driver til Linux under http://support.dlink.com/downloads/ - men jeg har dårlige erfaringer med D-Link\'s software :(
Avatar billede logos Nybegynder
18. februar 2002 - 19:06 #4
lukker