Avatar billede mouseman_16 Nybegynder
04. januar 2002 - 15:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

OLE i MDB

hejsa
hvordan kan man linke til en \"OLE\" i en mdb database???

~Mouseman
ICQ: 76171056
Avatar billede medions Nybegynder
04. januar 2002 - 15:21 #1
jov...

<%
    Set Conn = Server.CreateObject(\"ADODB.Connection\")
    conn.open detnavniOLE
%>
Avatar billede mouseman_16 Nybegynder
07. januar 2002 - 01:37 #2
hvis nu jeg smægger resten af mine points i (139) ved godt det ikke er ret meget kan jeg så få dig til at lave et script hvor jeg kan uploade til en mdb fil og hvor der er en liste over filerne
Avatar billede medions Nybegynder
07. januar 2002 - 18:55 #3
Hmmm.. det kommer an på hvad du har tænkt dig der skal uploades!

For hvis det er filer til en .mdb database så er det umuligt! -men hvis det bare er tekst så ja, det kan vi godt sige det med pointsne!

Men hvad er det for en liste du vil have over filerne?

//Rune