Avatar billede maikens Nybegynder
04. januar 2002 - 10:37 Der er 9 kommentarer

PDF-filer

Hvordan laver man PDF-filer i QuarkXPress?
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. januar 2002 - 10:47 #1
Der skal du bruge distiller (dvs. Adbobr Acrobat).
Har du den? Hvad version og sprog har du af Quark

I udskiv menuen skal du vælge at skrive til fil. Den gemmer du. Den postscript fil tager du så igennem distiller!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. januar 2002 - 10:48 #2
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. januar 2002 - 10:49 #3
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. januar 2002 - 11:38 #4
maikens -> jeg skal lige vide om du Acrobat og hvilken version du har?

Er du med på hvad jeg mener, eller skal det være mere detaljeret?
Avatar billede Himbear Nybegynder
04. januar 2002 - 11:38 #5
... om du har Acrobat ...

Det var det jeg mente!
Avatar billede gnyff Nybegynder
24. maj 2002 - 07:24 #6
Du kan også gæmme filen som eps, og derefter gæmme epsen som pdf i illustrator
Avatar billede steenla Nybegynder
11. juni 2002 - 16:43 #7
PDF filer lavet i illustrator fungere af en eller anden grund ikke altid korrekt hvis de skal igennem et efterfølgende grafisk flow.
Fra dit DTP program valger du at printe direkte til en fil, husk at lægge alle brugte skrifttyper med i filen. Den fil du får er en postscriptfil. Denne fil skal Distilles i Acrobat Distiller, ved simpelt hen at starte programmet, vælge en PDF-profil og smide filen ind i programmet. Distilleren laver nu en PDF fil med samme navn og lægger den samme sted som den originale fil :-)
Avatar billede nemeier Nybegynder
02. december 2002 - 17:32 #8
Prøv: http://www.pdf995.com/ som er et pdf writer program, eneste problem er en lille reklame når den har lavet et dokument, formedes 9.95$ kan denne reklame fjernes.
Avatar billede nemeier Nybegynder
02. december 2002 - 17:32 #9
Skulle ha' været et svar