Avatar billede swordfish Nybegynder
04. januar 2002 - 10:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Harddisk problem

Hvordan deler jeg min harddisk sådan at jeg har to drev? (jeg vil installere et styresystem på vært drev)
Avatar billede senj Nybegynder
04. januar 2002 - 10:27 #1
Det gør du via fdisk!
Avatar billede Peter Praktikant
04. januar 2002 - 10:27 #2
du bruger fdisk
www.fdisk.com
Avatar billede senj Nybegynder
04. januar 2002 - 10:29 #3
Eller Partion Magic...
Avatar billede borf Nybegynder
04. januar 2002 - 12:17 #4
heh, partion Magic er nu det bedste. det er lettere at finde ud af. Download en demo fra www.download.com (søg efter det)
Avatar billede borf Nybegynder
04. januar 2002 - 12:17 #5
Hvis du kan lide det, send en mail så kan vi finde ud af en crack :)
Avatar billede halifax Nybegynder
04. januar 2002 - 18:19 #6
Du kan oprette partitioner på din disk med det gratis DOS program FIPS. Det kan lave en ny partition på en bestående disk uden tab af data. Læs om hvordan og download fra PC World her
http://www.pcworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArtikelID=2364