Avatar billede teamml Nybegynder
03. januar 2002 - 23:21 Der er 4 kommentarer

Eksperten på cd ?

Hejsa

Jeg syntes at det vile være en god ide hvis i her på eksperten lavde en cd eller cd\'er inde for de forskellige kategorier som folk så kunne købe for eks  100 200 kr.
Så behøves man ikke at være on-line for at se i de gamle spørgsmål.

Dettte var blot en god ide

Med venlig hilsen

Teamml

Tak for en virkelig god site....... :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. januar 2002 - 23:28 #1
God ide, men tiden til at lave og sende ud....???
Men ja, en cd med XXXXXX antal spr. ville være en god ting for nogle måske.

Men hvem vil købe den?? Der er stadig nogle med minut-opkald ja, men ??????

Kan kunne jo bare lave med alle spr og svar, men på den anden side, hvad skal man så med de mange gentage spr. og de platte ikke relevante ting??
Avatar billede teamml Nybegynder
03. januar 2002 - 23:51 #2
Det var jo blot en ide og eksperten kunne jo lave en forspørgsel på dette for at se om der er nogle der er intraserret ????
MVH
Teamml
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
07. januar 2002 - 21:13 #3
Man kunne vel også bare lave en DOWNLOAD af alt i mappen
www.eksperten.dk/spm
hvis de ikke ligefrem har copyright på alt hvad der bliver skrevet
Avatar billede teamml Nybegynder
07. januar 2002 - 23:19 #4
ja...... Jeg ved ikke hvordan det er med copyright retighederne....