Avatar billede 2knast Nybegynder
03. januar 2002 - 22:40 Der er 6 kommentarer

Bannerbyte

Hvad hedder de fem største bannernyte sider her i danmark
Avatar billede gimmy Nybegynder
03. januar 2002 - 22:43 #1
www.danban.dk er nok blandt de største tror jeg.
Avatar billede 2knast Nybegynder
03. januar 2002 - 22:46 #2
så magler jeg kkun fire.
Avatar billede 2knast Nybegynder
03. januar 2002 - 22:47 #3
okey, jeg kan vidst ikke stave idag :-D
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
03. januar 2002 - 22:52 #4
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2002 - 23:14 #5
ikk fordi jeg er uenig i banner.dk og danban.dk - men hva baserer i påstanden på?
Avatar billede 101186 Nybegynder
04. januar 2002 - 20:35 #6
Mit bannerbytte program er godt nok lige startet... Men det er da op en 1:1 ratio.
Såvidt som jeg ved så er der kun Danskebanner.dk som også har det.
Men efter som man kan få 250 gratis fremvisninger ved tilmelding og 10 points ved klik på et banner og sikkert også refferals... Så tvivler jeg nu på at den er 1:1.
Det kan godt være at det er det nogle gange, men de har også sponsorer som kommer ind i mellem og en del andre ting... Så jeg tvivler på at den er på 1:1 hele tiden.
Du kan da i hvert fald tjekke mit ud. Det er i hvert fald 1:1..
Dog er der ikke så mange medlemmer men nogle skal jo være de første...

Du finder det her under \"bannerbyt\" i menuen: www.startlinket.dk