Avatar billede bmg_cool Nybegynder
03. januar 2002 - 12:39 Der er 7 kommentarer

IP banning

Jeg er blevet ip banned fra en chat (www.n.dk) fordi jeg kom op at skændes med en af adminstratorerne. Er der nogen som har forslag eller svar til hvordan jeg kan komme uden om en IP banning??
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
03. januar 2002 - 12:41 #1
du kan jo prøve og kontakte ham over e-mail og sige undskyld, jeg gør det aldrig mere... osv. :)
Avatar billede ahv Nybegynder
03. januar 2002 - 12:41 #2
Skift ip :o)
Eller brug en anden computer med en anden ip, så er du uden om det problem
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
03. januar 2002 - 12:42 #3
hvad hedder adminnen?
Avatar billede bmg_cool Nybegynder
03. januar 2002 - 12:48 #4
Jeg har prøvet at sige udskyld til ham, men han er ligeglad han tror han er kongen over WWW.

Den med at bruge en anden computer med en anden IP virker, MEN jeg vil gerne kunne gå ind på siden hjemme fra, Tak.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. januar 2002 - 17:40 #5
http://www.anonymizer.com/

er løsningen på dit problem
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2002 - 19:39 #6
du har oprettet dette spørgsmål 2 gange. Luk venligst det ene. http://www.eksperten.dk/spm/153639
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2002 - 21:57 #7
Spørgsmålet er ikke lukket.