Avatar billede chriso Nybegynder
17. april 2000 - 18:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AVI-Film bliver for pixeleret

min AVI-Film bliver for pixeleret eller der dukker nogle sorte pixels op, når jeg importere til Discreet Edit. Hvordan kan jeg ungå dette, når jeg rendere fra 3DS Max
Avatar billede roslev Nybegynder
17. april 2000 - 22:54 #1
Når du vælger .avi som filtype í "render output file" og klikker save, så kommer der en "video compression"-box frem - sørg for at video-compression står på 100% med Cinepak Codec....
Avatar billede sunesune Nybegynder
18. april 2000 - 14:58 #2
Du skal vælge "Full frames uncompressed" som compression....så får du perfekt videokvalitet
Avatar billede i11uzion Nybegynder
24. april 2000 - 20:03 #3
sunesune>>> Fylder 20 sekunder så ikke 600MB eller sådan noget???
Avatar billede sunesune Nybegynder
02. maj 2000 - 08:51 #4
nej jeg har en 25 sekunders film og den fylder kun ca. 200MB....og det kan da også være lige meget hvor meget den fylder...det er kvaliteten der tæller.....
Avatar billede chriso Nybegynder
02. maj 2000 - 12:00 #5
Tak, det blev bedre med full frames uncompressed, men er stadig ikke helt fjong.