Avatar billede dj_akusy Nybegynder
03. januar 2002 - 08:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Konfigurations Problem

Jeg sidder og har et problem med mit browser konfiguration. Problemet består i at når jeg går ind og vælger at den skal etablere forbindelse via modem, og trykker på ok, så gemmer den ikke ændringen jeg lige lavede. Håber der er nogen der ude der har haft smamme problem, PLZ help me
Avatar billede cdc Novice
03. januar 2002 - 08:49 #1
version havd...??
Avatar billede cdc Novice
03. januar 2002 - 08:50 #2
hvad selvfølgelig, er det 6.0
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
03. januar 2002 - 08:56 #3
Nej der er version vist nok version 5.0 eller 5.5 Det er ikke min maskine, så er derfor ikke helt klar over det! :)
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
03. januar 2002 - 08:59 #4
Men jeg er åbne for alle svar, så hvis du evt. ved hvad det kan være hvis det er 6.0 er du da meget velkommen til at skrive en lille skriv
Avatar billede cdc Novice
03. januar 2002 - 08:59 #5
Er det explorer gor du ind i hjælp og > om internet explorer.

Har du sadt dit modem op til at ringe når man åbner browser eller email..??

/cdc
Avatar billede cdc Novice
03. januar 2002 - 09:00 #6
når du har ændret inde i instillinger skal du klikke anvend og så ok, har du prøvet det..??

/cdc
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
03. januar 2002 - 09:10 #7
Det skulle være sat op sådan at den skulle ringe op når browseren starter op, Men det gør den ikke da den ikke gemmer konfigurastionerne. Den hopper bare tilbage til etablere forbindelse via LAN
Avatar billede cdc Novice
03. januar 2002 - 09:20 #8
Sidder du på en firma pc\'er der er tilknyttet et netværk ?

Hvis ikke har du å været inde i lan instillinger...

/cdc
Avatar billede dj_akusy Nybegynder
03. januar 2002 - 12:39 #9
Jeg har fundet ud af hvad der var galt, det var ganske enkenlt virus på maskinen :(( Det hjalp da jeg lagde Norton Antivirus 2002 ind :)) Ellers tak for hjlæpen