Avatar billede angel_of_death Nybegynder
03. januar 2002 - 02:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

GTA 2 Flimerer !!

hey.. jeg er lige blevet lidt opsat af at mit GTA 2 som jeg har haft i noget tid ikke virker !!!  Når jeg startet spillet flimrer det helt vildt.. så vildt at man kun lige kan se baggrunden og alt andet flimrer frem og tilbage !! Hvad gør jeg ?
Avatar billede realone Nybegynder
03. januar 2002 - 02:35 #1
Har du hentet de nyeste drivere til dit grafikkort?
Og ellers, kigget i video og grafikindstilningerne i din gta-manager??
</RealOne>
Avatar billede angel_of_death Nybegynder
03. januar 2002 - 02:47 #2
ja... Hmm.. hvis bare jeg kunne finde en no-cd Crack dertil til den allernyeste version... har fået min cd væk og jeg havde en No-Cd crack til den første !
Avatar billede angel_of_death Nybegynder
03. januar 2002 - 02:55 #3
FORHELVEDE DA !!! Nu ved jeg hvorfor.... Jeg har lige degraderet til Windows 98 fra XP !!! Dammit mand... 98 Installerer ikke automatisk Direct X !!! Lorte Windows 98 !!!!
Avatar billede realone Nybegynder
03. januar 2002 - 02:57 #4
hehe
Avatar billede hells_bells Nybegynder
03. januar 2002 - 08:37 #5
*lol*