Avatar billede moppe Nybegynder
03. januar 2002 - 01:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor Kan Man Købe 3mm Blå Dioder?

Hejsa..

Jeg har længe søgt men uden held...Jeg søger efter et sted hvor man kan købe 3 mm blå dioder til en fornuftig pris. Det er til et netkort og nogle hd skuffer. Jeg ved det er muligt at købe 5mm uden pro. men det har simpelthen være umuligt for mig at finde dem i 3mm.

Håber du/i kan hjælpe mig med at finde en butik!

Hilsen MoPPe©
Avatar billede djeclemen Nybegynder
03. januar 2002 - 01:50 #2
Avatar billede skov_p Praktikant
03. januar 2002 - 12:39 #3
Det skulle undre mig meget hvis de ikke kan fåes her
http://www.aarhus-radio-lager.dk/
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. januar 2002 - 17:41 #4
Prøv hos Brinck i Lyngby

http://www.brinck.com/index.htm
Avatar billede moppe Nybegynder
03. januar 2002 - 22:12 #5
til Grinderslev..

tak for linket men man skal være ét firma for at kunne købe igennem dem. Jeg er bare en privat person der skal bruge 4 stk. og det skal være blå dioder der kan kører på den strøm som levers af pc\'en
Avatar billede skov_p Praktikant
04. januar 2002 - 09:16 #6
Du kan da købe som almindelig person hos
http://www.aarhus-radio-lager.dk/
Men jeg ved ikke om de har dioderne
Avatar billede matthiessen Nybegynder
05. januar 2002 - 09:06 #7
> Det er min bror som ejer dioder.dk

vi har 3mm blå dioder, monteret med modstand, ledning og krympeflex. De kører med 12 v, det gør det vel osse i dit kabinet ?

Hvis du er interresseret, så send min bror en mail på dioder@dioder.dk, og skriv hvad du vil have !

Duckfighter
www.dioder.dk

Avatar billede moppe Nybegynder
05. januar 2002 - 11:00 #8
hej matthiessen..

jeg har hermed sendt en mail til ham.. nu må vise om det giver pote!
Avatar billede jones_net Nybegynder
27. februar 2002 - 15:20 #9
Har du hørt fra ham??
Er bare lidt interreseret...

/J