Avatar billede cyber24 Nybegynder
02. januar 2002 - 23:28 Der er 9 kommentarer

Kan ikke finde USB-port!!!

Jeg har lige købt mig en Epson Stylus COLOR 580, der køre over USB, men problemet er at jeg ikke kan finde min USB-port i enhedshåndteringen inde i WinME, hvordan finder jeg den?
Jeg ved ikke hvilket mærke USB-porten er men bundkortet er fra ASUS, og jeg kan godt finde mere info om det hvis det bliver nødvendigt!
Avatar billede djdark Nybegynder
02. januar 2002 - 23:30 #1
Har du slået dem til i biosen??
Avatar billede cyber24 Nybegynder
02. januar 2002 - 23:32 #2
det ved jeg ikke hvor gør man det?
Avatar billede djdark Nybegynder
02. januar 2002 - 23:34 #3
Hvad model.... udover Asus??? For biosen er ikke ens på dem :o)
Avatar billede yaris Praktikant
02. januar 2002 - 23:34 #4
Har du været inde på epsons hjemmeside og se om der ikke skulle være en usb patch det mener jeg at der er
Avatar billede djdark Nybegynder
02. januar 2002 - 23:36 #5
Det hjælper jo ikke så meget hvis han ikke kan finde usb-porten i enhedshåndtering
Avatar billede cyber24 Nybegynder
02. januar 2002 - 23:39 #6
tjaa.... jeg kan godt finde ud af det ved at reboote, men jeg er ved at downloade en driver til printeren så det er ikke så godt lige nu, men hjælper det hvis jeg siger at det er en AMD K62 350 Mhz der sidder i?
Avatar billede djdark Nybegynder
02. januar 2002 - 23:40 #7
Neej helst en nr på bundkortet
Avatar billede djdark Nybegynder
02. januar 2002 - 23:42 #8
Ikke serie nr :o)
Avatar billede tkh Nybegynder
03. januar 2002 - 12:20 #9
Jeg går ud fra, at du har et ASUSTek P5A Bundkort med AliAGP Chipset sidende på.

Gå ind i din BIOS (\"DEL\" ved POST), derefter Plug N\' Play Devices (mener jeg den menu hedder).

Du burde nu kunne se \"USB Support: Disabled\".
Smid den ganske enkelt til \"Enabled\".

Jeg er ikke helt sikker på, at de forskellige betegnelser af af hvad jeg har kaldt tingene (Eks. \"USB Support\") er korrekt, men det burde være nok til at du kan finde det rigtige sted.