Avatar billede diboluz Nybegynder
02. januar 2002 - 19:41 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Kig lige på designet...

Hejsa, jeg vil lige have lidt feed back KUN på designet af www.power-house.dk

Der er ingenting på siden endnu, andet end designet, og vær opmærkson på, at den ikke er optimeret endnu, så den fylder omkring 1 mb, så jeg ved godt den er tung at hente... det bliver selvfølgelig lavet om*g*

/diboluz
Avatar billede alpapa Nybegynder
02. januar 2002 - 19:45 #1
Det er da sjovt og anderledes - 10 point for originalitet efter min mening. Har du tegnet det i Flash?
alpapa
Avatar billede diboluz Nybegynder
02. januar 2002 - 19:47 #2
nej i photoshop/imageready...
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
02. januar 2002 - 19:47 #3
WOW det er da bare VILDT flot!
Avatar billede andersm Nybegynder
02. januar 2002 - 19:53 #4
sorry diboluz men den er altså ikke så fed. Prøv at hent lidt inspiration fra sider du synes ser godt ud. Prøv bare med en ensfarvet baggrund, og mindre skrifttyper.

God arbejdslyst ;-)
Avatar billede mikkel_robin Nybegynder
02. januar 2002 - 19:53 #5
Flot men...

Skrifttypen i din menu burde måske skiftes eller have en eller anden effekt i PS.

Generelt syntes jeg opløsningen er lige lav nok
Avatar billede diboluz Nybegynder
02. januar 2002 - 20:28 #6
Jeg tror faktisk at den enten er hot eller not, for de kommentar jeg har fået indtil videre(både her og andre steder) er, at enten kan folk lide den og sys den er fed, eller også så kan de overrhovedet ikke lide den*g*

andersm>jeg havde sat mig for at lave noget helt nyt, som ikke var \"en kopi\" af andre sider som allerede findes, derfor er denne side så \"anderledes\"

mikkel>hva opløsning synes du ville være passende?
Avatar billede shaagerup Nybegynder
02. januar 2002 - 23:33 #7
Hurtighed:
Designet er ikke særlig hurtigt at loade - i hvert fald ikke hvis man har en Internetforbindelse, da kører med en fart på under 56 K. Ikke fordi jeg har det, men det tog da nogle sekunder, at få kørt hele menuern igennem, så både klammerne om punkterne, og stregen mellem tingen der lyser, kom frem.

Grafikken er lidt kantet på de skrå kanter. Både i logoet, menuen og selve det vindue hvor siden skal være, er det kantet.

Jeg synes ikke så godt om, at det åbner i et nyt vindue, da jeg egentlig gerne vil have proceslinjen med, samt værktøjslinjerne.. Jeg plejer selv at være lidt nysgerrig i, om det er ASP, PHP eller alm. HTML, så derfor vil jeg gerne kunne se processlinjen. Værktøjslinjen til at gå frem og tilbage, istedet for at begynde at højreklikke m.m.

Jeg vil sige, at designet er pænt nok, men hvis det skal bruges til en hjemmeside for noget offentligt, eller en portal, siger jeg stop... Designet har alt for faste rammer, og ikke så mange muligheder for udbyggelse. Men det er selvfølgelig ikke noget man skal tænke på som besøgende.

Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan du har tænkt dig at få noget tekst ind i den afsatte rude, se dit skrifttypevalg, og om du bare lader scrollbaren \"svæve\" da den jo ikke kan flugte hele vejen ned ved den højre kant.

Design: 8@13
Avatar billede diboluz Nybegynder
03. januar 2002 - 17:24 #8
shaagerup>jeg ved godt det med hastigheden, hvis du læser mit første indslag igen står det der også!
Grafikken er kantet, det har du ret i

At den åbner et nyt vindue synes jeg personligt er den nemmeste og pæneste måde at få siden til altid at have de rigtige mål, uden at der f.eks. skal en \"sort boks\" hele vejen udenom.

Hvad mener du med alt for faste rammer?

Teksten har jeg faktisk tænkt mig at lave som et layer som loader når der bliver trykket og som kan scrolles(hvis dette er nøsvendigt) ved hjælp af nogle pile jeg sætter ind
Avatar billede stine_grith Nybegynder
03. januar 2002 - 18:29 #9
jeg kan blot give shaagerup ret i at jeg ikke bryder mig om at der skal åbnes et nyt vindue, mest fordi det oprindelige vindue ikke er pænt at kigge på, når der blot står \"open\". at du ikke vil have en sort box uden om er vel til at forstå - jeg får blot en hvid kant omkring når jeg åbner i NS, og det er vel ikke meget pænere.

Ellers er det pænt lavet ( tungt men det ved du.. ) - jeg bryder mig dog ikke helt om farverne - er ikke så glad for blå :-)
Avatar billede 4u2x Nybegynder
03. januar 2002 - 18:34 #10
det tager ALT for lang tid at hente, jeg har nemlig 56 k modem...

De er ikke nogle livlige farver, du mangler lidt inspiration...
Menuen er kedelig, og så synes jeg ikke helt om dit logo...

Undskyld de negative ting, men sådan er det bare :-)
Avatar billede hmm10 Nybegynder
06. april 2002 - 21:30 #11
Efter min mening mangler dit design en vis stil - ikke at dit design er griomt - MEN jeg synes du blander mange forskelige ting sammen. Lav et mere 'enklet' design. Ekspemter lidt med grafik, som du selv laver og ikke et færdigt 'skin' i et pogram (du har vist brugt fireworks :)
Glæder mig til at se et færdig-kodet resultat...
MVH
Hmm10
Avatar billede hmm10 Nybegynder
06. april 2002 - 21:31 #12
PS. undgå store billeder. Når en computer har loadet din side færdig, gemmer den alle billeder på hardisken. - disse billeder flder på dine brugers com, og vil virke irriterende..
Avatar billede hmm10 Nybegynder
06. april 2002 - 21:32 #13
undskyld stavefejl :) - Jeg har en dårlig stavedag idag