Avatar billede vestfisk Nybegynder
02. januar 2002 - 18:05 Der er 11 kommentarer og
5 løsninger

Er der problemer med overskrifter m.m. ?

Da vi hører, at nogen ikke kan se overskrifterne på vores hjemmeside, vil vi meget gerne ha hjælp til at finde ud af problemet. Noget tyder på at man bl.a. ikke ser overskrifterne (hvide bogstaver på blå bagrund) - er det rigtigt ?
Det kunne måske også være Explorer 6, som ikke får det hele med ?
Kan vi få nogen vurderinger: www.vestfisk.fo
Avatar billede vestfisk Nybegynder
02. januar 2002 - 18:06 #1
Undskyld, det skal være: www.fiskvest.fo
Avatar billede jelzin101 Praktikant
02. januar 2002 - 18:08 #2
jeg ser dem nu godtnok i IE 6
Avatar billede jelzin101 Praktikant
02. januar 2002 - 18:08 #3
og i opera
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
02. januar 2002 - 18:10 #4
de ser godt ud i IE 5.5
Avatar billede dumdum Nybegynder
02. januar 2002 - 18:11 #5
Overskrifterne er mere læselige end de er forståelige ;)

Er du en af dem der lige har fået en hilsen fra dronningen, eller hva\'? :)

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede vestfisk Nybegynder
02. januar 2002 - 18:26 #6
dumdum > får man ikke hilsner i Japan
Jeg får ellers snart fornemt besøg af en ny Rasmusen, så det har vi at glæde os til.
Skal vi be ham ta en tur til Japan efterpå ?
Spøj til side.
Er der nogen som bruger \"lap top\", det kan måske være noget med grafikkort eller skærm ?

Foreløbig tak allesammen :)
Avatar billede vestfisk Nybegynder
02. januar 2002 - 18:37 #7
Jeg glemte vist nok at få nogen \"lay-out\" kommentarer, - måske bare sådan \"smag og behag vurdering\".
Også gerne \"med næb og klør\", hvis man kan få den slags - her i det nye år  :)
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
02. januar 2002 - 19:09 #8
jeg synes ikke det er fedt at man ikke rigtigt kan se scroll baren!!
Avatar billede dumdum Nybegynder
03. januar 2002 - 09:14 #9
hehe :)

Jeg kan godt lide din menu - ret fiks.

Måske er der lidt vel meget blåt på siden, eventuelt kunne du overveje at inddrage et par andre farver.

Mht forsiden, synes jeg der er lidt for meget information - ligeledes er det ikke så godt at man skal scrolle for at se det hele. Nu kan jeg ikke så godt læse færørsk, så jeg kan ikke vurdere om du kan flytte indholdet til andre sider...

Jeg ved ikke om det er med vilje, men i menuoverskrifterne mellem \"Utbugvingar\" og \"Stutt um Skulan\" er der et hvidt mellemrum. Det er der ikke mellem de andre punkter...

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede vestfisk Nybegynder
03. januar 2002 - 19:21 #10
tak til > 3rdpixel.hove og dumdum

Der er noget, som tyder på at bl.a. menu\'en ikke opfører sig \"ens\" på alle skærme - f.eks. siger \'dumdum\': \" .. i menuoverskrifterne mellem \"Utbugvingar\" og \"Stutt um Skulan\" er der et hvidt mellemrum ... \"

Jeg har tjekket flere skærme, men kan ikke se noget \"hvidt mellemrum\" ?
\"dumdum\" - kan du sætte nogen flere ord på, og måske sige noget om soft-/hardware ? Måske specielt skærm ?
Og så ku jeg også tænke mig at høre fra nogen \"bærebare skærme\", skaber de problemer ?

Ellers tak for svar/kommentarer, ifår alle sammen poeng, - \"venter bare lidt med gaverne\" :)

Avatar billede dumdum Nybegynder
03. januar 2002 - 20:00 #11
Hmm underligt - da jeg skrev sidste indlæg, sad jeg på min uddannelsesinstitution - og der var et hvidt mellemrum. Derfra hvor jeg tjækker siden nu, er der intet. Jeg tror ikke du skal lægge så meget i det, umiddelbart. Ligeledes mht scrollbaren, hvilket før er bemærket, var gennemsigtigt på udd.institutionen, men nu er den ganske almindelig. Underligt...

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede randome Nybegynder
04. januar 2002 - 00:48 #12
Vil du ikke lave om i menuen, så undermenuen kan læses hele tiden! Ellers kan jeg godt se alt på siden!!
Avatar billede vestfisk Nybegynder
04. januar 2002 - 22:15 #13
randome > Tak for idéen, jeg vil lave den om, så den blir helt konsekvent, takker  :)

Vil ellers gerne høre fra folk med IE 6, i komination med \'et eller andet\' virker menuen ikke som den skal, derfor vil jeg gerne høre mere om IE 6
Avatar billede kartolux Nybegynder
05. januar 2002 - 00:32 #14
Skubbeklodsen - eller Scrollbar er AAAALT for usynlig - gør den tydeligere...

Pas på! Nogle af dine tekststørrelser ændrer sig ved ændring i IE\'s opsætning for for View/Textsize. Hvis du vi fastholde en størrelse på teksterne, så gør det KONSEKVENT!

Ellers må jeg sige, at det er sgu et gennemarbejdet site!!!  10@13 hvis du spørger mig  :0)
Avatar billede dumdum Nybegynder
07. januar 2002 - 15:02 #15
Tak for points :)

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede jelzin101 Praktikant
13. januar 2002 - 21:14 #16
nu vil jeg ikke stå tilbage for dumdum :0)
såe...

tak for pts :0)

www.fotx.net/jelzin101
www.dinos.dk