Avatar billede squire Nybegynder
02. januar 2002 - 13:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

opulær site?

Hvordan får man en populær website??? jeg ved godt at man skal have et rigtigt godt indhold og et udemærket design! men hvad skal man ellers huske???
Er det en god ide at købe sig til banner plads???
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
02. januar 2002 - 13:05 #1
hmm adult stuff trækker altid mange hits.. ej du skal bare sørge for at ha noget på din side som er eneståndene for din side. altså ikke bare noget der er taget et andet sted fra! har ikke lige nogne ideer til hvad det skulle være men sådan er det!
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
02. januar 2002 - 13:05 #2
svar
Avatar billede squire Nybegynder
02. januar 2002 - 13:06 #3
Er det en god ide at købe sig til banner plads???
Avatar billede 3rdpixel.hove Nybegynder
02. januar 2002 - 13:09 #4
hvis du vil bruge pengene på det er det da en god ide. det hender da jeg jeg også selv trykker på et banner! men man kan jo ikke undgå at se det og ser det spændende ud så trykker man!
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2002 - 13:09 #5
det er ikke en dårlig ide - men du skal have en rimeligt klar markedsføringsplan og fastsat målgruppe før det kan kaldes en rigtig god ide :)

Evt kan u jo starte ud med en gratis banner plads
Avatar billede alpapa Nybegynder
02. januar 2002 - 13:10 #6
Nej, mine erfaringer mht. banner er generelt dårlige. Hvis du har noget interessant indhold på dit site er mit forslag: Søgemaskine optimering.
Lav en god og sigende metakode, få en placering i \"toppen\" af Google.dk/Google.com, der er MANGE hits at hente.
alpapa
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2002 - 13:23 #7
optimering til søgemaskiner er en selvfølge hvis man vil være populær :)
Men alligevel et evigt godt råd da de fleste er rimeligt gode til at glemme det.

Et lille tip er at bruge http://www.metamaten.dk til at lave sine meta tags :)

Hvis du vil igang med bannere så brug http://www.banner.dk da de har klart de bedste statistikker og flest indstillingsmuligheder
Avatar billede squire Nybegynder
02. januar 2002 - 13:23 #8
Tak skal i have alle sammen..! :-)