Avatar billede jpk Nybegynder
02. januar 2002 - 12:07 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Subfolders bliver ikke synkroniseret med ActiveSync og iPAQ

Hvis jeg opretter subfolders i fx gruppen kontaktpersoner i Outlook, bliver disse ikke synkroniseret ligesom hovedfolderen?

Er der nogle for hvem dette faktisk virker?

Jeg anvender W2K, ActiveSync 3.1 og iPAQ 3660
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. januar 2002 - 09:08 #1
Det er ikke muligt. Activesync synkroniserer udelukkende hovedfolderen.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. januar 2002 - 10:15 #2
Som nanoq siger er det ikke muligt at synkronisere subfolderen - jeg har tjekket det på microsofts hjemmeside. Men det skulle være muligt i Pocket PC2000 eller hvad det nu er det hedder!
Avatar billede jpk Nybegynder
04. januar 2002 - 10:24 #3
->cgleerup: kan du give mig et link til hvor det står?

Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. januar 2002 - 11:01 #4
Her står at det ikke kan!

http://www.microsoft.com/MOBILE/pocketpc/tips/syncoutlook.asp

Jeg kan ikke lige finde hvor jeg læste at det skulle kunne nu, men hvis du kigger nærmere på ovenstående adresse, vil du også kunne se hvordan du alligevel kan \"omgås\" problemet ved hjælp af sorteringer på categorier!
Avatar billede jpk Nybegynder
04. januar 2002 - 11:07 #5
Okay, takker for hjælpen...