Avatar billede furious Nybegynder
02. januar 2002 - 08:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ophæve \"bloker filer\" i Outlook XP

Hej
Jeg ville gerne ophæve funtionen som blokerer .exe .com m.m i outlook (office XP). Jeg syntes at have læst et sted, at det kan lade sig gøre, men det skulle være besværligt. Mon der er en som sidder med en løsning??
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2002 - 09:10 #1
Avatar billede furious Nybegynder
02. januar 2002 - 09:36 #2
Tak for hjælpen!
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2002 - 11:27 #3
Skulle man lave et svar? :D
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2002 - 11:29 #4
Det kan jeg da godt, men svaret var jo givet allerede.
Avatar billede ktp Nybegynder
02. januar 2002 - 12:03 #5
Brug Regedit.

Under
HKEY_CURRENT_USER\\Software\\Microsoft\\Office\\10.0\\Outlook\\Security

Vælg menuen Rediger, vælg Ny, og klik derefter på Strengværdi.
Skriv følgende navn til den nye værdi:
Level1Remove
Tryk på ENTER.
Højreklik på navnet på den nye strengværdi, og klik derefter på Rediger.
Skriv den filtype, du vil have adgang til i Outlook 2002, således:
exe
Hvis du vil angive flere filtyper, skal du bruge følgende format:
.exe;.com
Når du er færdig, skal du klikke på OK.
Afslut programmet Registreringseditor.
Genstart computeren.
Avatar billede johnbp Nybegynder
02. januar 2002 - 16:13 #6
http://www.mcdev.com/download.htm  download DetachXP langt mere simpelt
john
Avatar billede johnbp Nybegynder
12. november 2003 - 01:32 #7
Bedre sent end aldrig :o)takker