Avatar billede frissh Nybegynder
02. januar 2002 - 01:58 Der er 6 kommentarer

offtopic : Quizgames

Som sagt offtopic, men : søger et spil jeg har spillet iprof olsens spilleland, et huskespil.

Traditionelle huskespil : ca 20 par billeder, hvor to og to er ens, der ligger med bagsiden opad, så man ikke kan se billedet på den anden side. Det gælder  om at huske deres placering. De skal så vendes i ture af to billedvendinger. vender man to ens billeder, forvinder dette par fra mængden. Jo kortere tid totalt, des højere score...

Det spil jeg søger :

Ligner ovenstående, men kun ca. 16 billeder...

Desuden får man vist alle billederne med billedsiden opad i starten, i et kort øjeblik.

Ved hvert billedsæt bliver startvisningstidenden, og den totale tid man har, kortere og kortere.

Kan nogen finde et spil der ligner dette til mig ???
desuden
Avatar billede manon Nybegynder
02. januar 2002 - 02:07 #1
Spillet hedder \'Memory\'
Avatar billede manon Nybegynder
02. januar 2002 - 02:10 #2
Bla. på http://www.jalling-art.dk/jjmemory.html kan du se et java online spil og et memory program du også kan dwloade (freeware).
Avatar billede manon Nybegynder
02. januar 2002 - 02:12 #3
Avatar billede manon Nybegynder
02. januar 2002 - 02:15 #4
Eller det bedste er nok her http://jimworld.com/memory/memory.html

Men ellers skal du bare søge efter \'Memory Game\' på http://www.google.com og du vil have mange valgmuligheder.
Avatar billede frissh Nybegynder
02. januar 2002 - 07:53 #5
Kan du ikke læse ...??

Jeg søger ikke det normale memoryspil, og det hedder derfor nok heller ikke memory, så google søg på memory vil ikke hjælpe.

Prøv at læse min beskrivelse én gang til, og find et spil der passer...
Avatar billede manon Nybegynder
02. januar 2002 - 12:44 #6
Bevares, prøvede jo bare at hjælpe dig, ingen grund til den tone *s*

Jamen, jeg har desværre ikke mere tid til at finde netop det program som har netop de funktioner som du søger. Der er vel nok 10.000 memoryspil derude på nettet og hvilken der lige  passer til dine krav er nok svært at finde, men ikke umuligt.

\\manon