Avatar billede hestekongen Nybegynder
02. januar 2002 - 01:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

wingdings i icq-history?

hej, når man trykker på history-knappen, på den besked man er ved at sende, står hele oversigten med skrifttypen wingdings, men hvis man dobbeltklikker på en besked i oversigten er det helt normalt.. desuden hvis man højrekliker på den user man skal sende til og vælger history der, er alt også fint nok, det er altså kun når man skal skrive en ny besked og vælger history, det hele går i kage.. er det en generel fejl eller er det bare mig..?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
02. januar 2002 - 01:46 #1
jeg har ikke dene fejl så der er hvis dig der skal geninstallere
Avatar billede hestekongen Nybegynder
02. januar 2002 - 02:49 #2
det har jeg prøvet, men resultatet var ikke bedre end før..
Avatar billede djeclemen Nybegynder
02. januar 2002 - 02:50 #3
prøv og uniinstall icq og så slet resten af icq biblioteket..

og så installer det igen
Avatar billede webmiss Nybegynder
24. februar 2002 - 14:55 #4
Har samme problem, men kun med en history mellem mig og en anden.......
Har reinstalleret - fejlen er der stadig "GRRRR"....