Avatar billede jodos Nybegynder
07. juni 1999 - 10:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mp3

jeg har et problem med at hente mp3 filer ned fra nyheds grupper der kommer kun tal og bogstaver hvad skal jg gøre
vh j
Avatar billede ravelin Nybegynder
07. juni 1999 - 10:47 #1
Hvilket program bruger du?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
07. juni 1999 - 11:53 #2
Hvis du bruger OE skal du markere alle filerne og højre klikke på en af dem, og vælge Combine & Decode (kombiner & dekode)

Det samme gælder vist nok også i Netscape
Avatar billede ravelin Nybegynder
07. juni 1999 - 11:56 #3
Tjaaa, man skal åbenbart bare skynde sig at svare inden man ved hvilket program fyren bruger :-(
Der findes et utal af programmer til news så derfor ventede jeg med at svare.
Æv
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
07. juni 1999 - 12:02 #4
Det var bare hvis han manglede et svar hurtigst muligt.

90% bruger dog enten OE, Netscape, Forte Agent

Så mulighederne skulle være gode

jodos, bare afvis mit svar og giv dem til ravelin
Avatar billede ravelin Nybegynder
07. juni 1999 - 12:07 #5
Næææ nej, sådan skal det jo heller ikke være. Hvis du har svaret på spørgsmålet skal du jo selvfølgelig have dine velfortjente point's. Grunden til at jeg ikke skrev det som et svar, var fordi jeg tænkte at jeg nok ville blive ret upopulær hvis fyren nu havde et andet program. Herved kan andre jo ikke komme til pointene hvis det omhandler f.eks. Forte Free Agent.
Men lad nu det ligge.
Avatar billede DaneX Praktikant
07. juni 1999 - 12:34 #6
Jeg fatter virkelig ikke at folk går så forbandet meget op i de skide point og slås om dem!
Jeg har svaret på flere spørgsmål, men skriver dem kun som "Kommentar", for det kan sgu da være ligemeget hvormange point man har eller hvor højt man ligger på listen.