Avatar billede plz-help Nybegynder
01. januar 2002 - 20:40 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

CD-ROM drev

Hej

Hvad er fordelen i at have et CD-ROM drev med 52x speed i forhold til et med 32x Speed ?
Avatar billede dmcn Praktikant
01. januar 2002 - 20:42 #1
52 speed kører med højere hastighed - teoretisk.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
01. januar 2002 - 20:42 #2
højre hastighed
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2002 - 20:43 #3
det skulle gå hurtigere.. men det passer jo kun lidt! det går lidt hurtigere nogle gange, men ellers ligger de jo på en 32x i gennemsnittet

plus, du spare en MASSE STØJ!!
jeg købte et 52x med måtte bytte det til et 8x/32x DVD drev.. det siger intet iforhold til det 52x *S*
Avatar billede lina_g Nybegynder
01. januar 2002 - 20:43 #4
det går hurtigere, den læser hurtigere fra cd\'en.

Det første cd rom drev var 1x

og dit 32x er 32 gange hurtigere end det alelrførste drev!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2002 - 20:43 #5
Du får et drev der larmer mere...
Nej det du skal gå efter er adgangstid og søgetid - for begge gælder det, jo mindre tallet er jo bedre. Du kan sagtens have et 32x cdrom drev der er hurtigere end et 52x cdrom drev :)
Avatar billede plz-help Nybegynder
01. januar 2002 - 20:45 #6
Har det nogen indflydelse på hvor hurtig computeren er i spil?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. januar 2002 - 20:46 #7
Den eneste umiddelbare ting jeg kan komme i tanke om er at der står 52x foran.
Det er ikke noget der betyder ret meget i virkeligheden.
Hvis prisforskellen ikke er noget særligt, så køb du bare det der har hurtigst hastighed.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2002 - 20:47 #8
i spil.. du mener fra CD-Rom drev..
nej.. det vil jeg ikke mene..
de fleste spil skal jo bare bruge et 8x CD-rom drev!

jeg har KUN 32x cd-rom dreve
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. januar 2002 - 20:47 #9
Du kan ikke mærke den kører hurtigere, rent bortset fra rystelserne i kabinettet (haha)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2002 - 20:53 #10
Takker for Pointz! ;o)