Avatar billede bluepage Nybegynder
01. januar 2002 - 18:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

meny linje

jeg vil gerne have sån at når jeg har mit cuteftp åben er det ikke nede i meny linjen med de store men der med du lille fx. der vor ICQ blomsten er

men hvordan?
Avatar billede freekyzone Nybegynder
01. januar 2002 - 18:36 #1
brug programmet trayIT....

Klik her:
http://www.xmlsp.com/trayit/TrayIt.zip
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. januar 2002 - 18:39 #2
Det kan sættes op i selve CuteFTP, prøv at kig i options/settings..
Avatar billede bluepage Nybegynder
01. januar 2002 - 18:42 #3
og hvad skal jeg lave om der?
Avatar billede freekyzone Nybegynder
01. januar 2002 - 18:43 #4
ohh.. ja thoeger_poertner  har ret.

under settings, vælger du \"advance\" og der sætter du kryds i \"minimize to system tray\"....
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. januar 2002 - 18:44 #5
Utroligt man kan huske sårn noget, det er over 1 år siden jeg har brugt cute :)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
01. januar 2002 - 18:44 #6
så skulle det virke, når du har sat kryds der... Så vil det forsvinde i System Tray lige som ICQ, når du minimere det...

Det første jeg henviste til var hvis programmet ikke selv havde den funktion....

Håber det virker nu...
Avatar billede bluepage Nybegynder
01. januar 2002 - 18:45 #7
ja takker i må dele pointene
Avatar billede freekyzone Nybegynder
01. januar 2002 - 18:45 #8
thoeger_poertner  ->    :-)

Yep, der er faktisk mange ting man aldrig glemmer....
Avatar billede bluepage Nybegynder
01. januar 2002 - 18:45 #9
vis alså thoeger_poertner ligger et svar
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
01. januar 2002 - 19:10 #10
Det gør han ikke..
Avatar billede acid-head Nybegynder
03. januar 2002 - 22:28 #11
Jeg har lige et andet forslag... Det kan godt være man med CuteFTP kan gøre sådan at den ligger i Systray, men via et lille program der hedder WatchCat kan du lægge hvad-som-helst ned i Systrayen...

- Du kan også gøre sådan, at hvis et vindue ikke har været aktiv i X antal sekunder minimeres den automatisk, eller også lægges den i Systray...

- Programmet er gratis og kan downloades her http://download.cnet.com/downloads/0-1461983-100-1533970.html?tag=st.dl.10001-103-1.lst-7-1.1533970
Avatar billede acid-head Nybegynder
03. januar 2002 - 22:29 #12
Det skal lige siges at programmet kan en masse mere... Men det gider jeg ikke nævne her... :)

- Det kan du selv læse, hvis du føler trang! :)