Avatar billede cham Nybegynder
01. januar 2002 - 16:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ISS problemer

Jeg har 2 webservere og den ene vil desværre kun vise tiden i PM og AM, det betyder så at jeg ikke kan bruge mine admin sider da den skriver TYPE MISMATCH, på den anden server viser den fint tiden som den skal altså 17:30 og der er ingen problemer med at opdatere.
hvad gør jeg? ;>
Avatar billede tmceu Praktikant
01. januar 2002 - 17:29 #1
Du skal sandsynligvis ændre dato/tid format under Regional/Internationl settings
Avatar billede cham Nybegynder
04. januar 2002 - 18:16 #2
har jeg gjort, men stadig samme problem...;<
Avatar billede hojben Novice
05. januar 2002 - 00:26 #3
Sæt \"sprog\" til dansk under Regional/Internationl settings
Avatar billede hojben Novice
18. januar 2002 - 15:14 #4
spørgsmål er besvaret...

accepter og luk