Avatar billede -__- Nybegynder
01. januar 2002 - 15:36 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Cd key

Jeg har smidt min half-life boks væk :(
Så jeg sal brue en Cd-key-code til Half-life !!

PÅ FORHÅND TAK !!

Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2002 - 15:37 #1
LUK!
Avatar billede 24u Juniormester
01. januar 2002 - 15:38 #2
og luk så engang til!!!
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. januar 2002 - 15:38 #3
www.kazaa.com og søg efter half life cd key :)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2002 - 15:39 #4
ellers kontakt producenten, og forklar problemet!

ellers må du købe en ny HJ!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
01. januar 2002 - 15:39 #5
Din CDkey står heller ikke på boksen....

Den står på selve cdcoveret!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2002 - 15:39 #6
HL even *S*
Avatar billede -__- Nybegynder
01. januar 2002 - 15:40 #7
Det er også cdcoveret jeg mener !!!

Hva hvor svært kan det være jeg skal bare bruge en cd-key-code
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2002 - 15:41 #8
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.

og det er ULOVLIGT selv om du har købt det!
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. januar 2002 - 15:42 #9
www.kazaa.com og søg efter half life cd key :)

PRØV DEN HAR JEG JO SAGT :0)
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. januar 2002 - 15:43 #10
Ja, og hvem skulle give dig den? Du får ikke min, og alle dem du finder på nettet kan ikke bruges til at spille online med. Køb da spillet, producenterne har fortjent nogle penge for deres arbejde (går ud fra at det er en piratkopi - lyder som en dårlig bortforklaring).
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
01. januar 2002 - 15:44 #11
eller køb half life best seller den koster kun 100.- i fona og fredgaarden
Avatar billede -__- Nybegynder
01. januar 2002 - 15:45 #12
Hold nu din fede kæft lukket !!!!!
Det er sku ikke en kopi !! Jeg kan kun finde min opposing force cover og den kode virker ikke til HL !!
Avatar billede 24u Juniormester
01. januar 2002 - 15:48 #13
men cd key\'n bliver vel også bannet hvis den ses 2 steder??
Avatar billede dar Nybegynder
01. januar 2002 - 15:48 #14
_---_>>Hold da selv din fede kæft lukket! Hvis du ikke kan finde dig tilpas med de regler der er her kan du da bare selv fedte af.
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. januar 2002 - 15:50 #15
Du skriger som et lille barn, du er også lige så velformulerende som en 5årig unge. Du får ikke nogen til at give dig en Half-Life kode der virker over nettet, man kan kun være på én af gangen med den samme key, så hvis man udleverer den til dig vil den sikkert komme i omløb - hvorefter man ikke kan bruge sin egen betalte cdkey til noget.
Avatar billede vladimirr Nybegynder
01. januar 2002 - 15:51 #16
-__- : Hvad med at rydde op, det plejer at hjælpe, og hvis du så ikke finder den er det en god måde at holde op med at lame CS!
Avatar billede dar Nybegynder
01. januar 2002 - 15:52 #17
_---_>> Nu er du i hvert fald anmeldt!
Avatar billede -__- Nybegynder
01. januar 2002 - 16:01 #18
Har fået mit svar !! Nu kan i bare smutte til et andet spm og pive der ikk´??
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. januar 2002 - 16:13 #19
Det er sgu en ægte snyder vi har med at gøre, typisk snydere at lave sådan en scene når fejlen egentlig er deres egen.
http://www.eksperten.dk/spm/126494
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2002 - 21:52 #20
-__- + ssundsdal er anmeldt
Avatar billede peter_admin Nybegynder
08. januar 2002 - 13:13 #21
Brugeren -__- er slettet - admin