Avatar billede mogensen Nybegynder
01. januar 2002 - 15:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Artikel-bog database søges

En database for bøger (bogliste).
Databasen skal indeholde mulighed for indtastning af forfatter, titel, øvrige oplysninger, udgivelsessted, forlag, årstal og der skal være mulighed for at tilføje en eller flere kategorier for hver indtastede titel. Samtidig skal der være mulighed for en afkrydsning, så kun de afkrydsede titler hentes frem.
Det skal være muligt at søge i databasen, så kun de titler, der opfylder de valgte kriterier skrives ud.
Programmet skulle kunne skrive en bogliste ud, som umiddelbart vil kunne bruge til en bibliografi til bog eller artikel.
Kender I et sted, hvor man kan finde noget sådant, evt. som shareware, eller noget der kan tilpasses. Det skal kun bruges til privat brug, til at holde styr på mine bøger, og til at skrive en bibliografi ud, hvis jeg skriver en artikel, eller vil sende oplysninger om bøger til venner.
Avatar billede mugs Novice
01. januar 2002 - 16:24 #1
Hvilket program?
Avatar billede mogensen Nybegynder
01. januar 2002 - 21:17 #2
Har selv fundet en løsning på www.download.com