Avatar billede mailbox Nybegynder
16. april 2000 - 17:02 Der er 10 kommentarer

Response.Redirect i frame ?

Nå jeg skrive Response.Redirect("http://mitdomæne.dk") Kan jeg så ikke gøre et eller andet så den gør det i hele rammen... ?!?!? Istedet for den følger den frame ?
Avatar billede krogstrup Nybegynder
16. april 2000 - 17:10 #1
Nej

Du kan IKKE redirecte til en bestemt frame i ASP, der skal du bruge noget javascript eller html !!!
Avatar billede mailbox Nybegynder
16. april 2000 - 17:13 #2
Ikk en skid...
Avatar billede dines Nybegynder
16. april 2000 - 18:02 #3
Kun ved i sidens top at skrive <Base target="_top">
Avatar billede krogstrup Nybegynder
16. april 2000 - 18:09 #4
dines >>>

Når man bruger Response.redirect hjælper det ikke at man i HTML koden har skrevet <base target="_top"> !!!
Avatar billede dines Nybegynder
16. april 2000 - 18:33 #5
Sorry jeg tog en snorker - Krogstrup har selvfølgelig ret !
Avatar billede mailbox Nybegynder
16. april 2000 - 19:12 #6
Okay... Det eneste jeg gerne vil, er at nå jeg viderstiller den med Javascript, så hvis jeg viderstiller den til eks. http://www.geocties.com/minkonto/2333

Så i adresse bar'en skal den ikke skife, altså så'en at der bliver ved med at stå domæne.dk ?
Avatar billede mailbox Nybegynder
16. april 2000 - 19:14 #7
Kan man ikke viderstille på andre måder end "Response.Redirect" i asp?
Avatar billede krogstrup Nybegynder
17. april 2000 - 08:24 #8
Ikke hvis viderestillelsen skal være til en bestemt frame...
Avatar billede mailbox Nybegynder
17. april 2000 - 09:27 #9
Det skal være i hele framen "_top" ?!?!?!
Avatar billede krogstrup Nybegynder
17. april 2000 - 09:30 #10
Du kan ikke "bryde ud af" nogle eksisterende frames ved hjælp af ASP - Det kan ikke lade sig gøre !!!