Avatar billede skygge Nybegynder
01. januar 2002 - 12:03 Der er 8 kommentarer

XP vil ikke lukke ned...

En af mine venner har lige fået et nyt Lydkort i julegave, det er jo godt for ham, men hvad der er mindre godt er at nu vil hans computer ikke lukke ned.

Hvad kan der være galt? Og hvordan kan det rettes..

Hilsen gaffy
Avatar billede skygge Nybegynder
01. januar 2002 - 12:04 #1
Det er et SoundBlaster 512... Med EAX funktioner, er nok det der svarer til det gamle live kort..

Hilsen Gaffy
Avatar billede intel4004 Novice
01. januar 2002 - 12:12 #2
hmmm...jeg har også et Creative SB PCI128 lydkort, og min XP genstarter bare computeren, når jeg vælger at lukke ned...

Hvilket bundkort har din ven??

INTEL4004
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. januar 2002 - 12:15 #3
Har I opgraaaderet det til XP, det gøres på SB Creatives sider.
Jeg fik besked på at jeg skulle køre Zipfilen før jeg installerede, det gjorde jeg, men jeg kender ikke den dybere mening i det.
Jeg havde også i starten en del støj, når jeg bevægede musen, men det forsvandt også sammen med opgraderingen.
Avatar billede skygge Nybegynder
01. januar 2002 - 12:20 #4
Det er et via bundkort, mener at det er af mærket Acorp, det er med 133 chipset...

Gaffy
Avatar billede resten Nybegynder
01. januar 2002 - 12:25 #5
Genstarter den eller står den bare stille.
Avatar billede blackie Nybegynder
01. januar 2002 - 14:44 #6
Kører du med Brænder programmet easy Creator, så kig her http://www.eksperten.dk/spm/150137
Avatar billede kapla Nybegynder
01. januar 2002 - 15:42 #7
Avatar billede konex Nybegynder
03. juni 2002 - 12:59 #8