Avatar billede ebus_dk Nybegynder
01. januar 2002 - 00:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

point til visto

Point til visto for at have løst vores VPN problem
Avatar billede tgm Nybegynder
01. januar 2002 - 00:44 #1
ref??
Avatar billede vistodk Nybegynder
01. januar 2002 - 00:45 #2
tak
Avatar billede tgm Nybegynder
01. januar 2002 - 00:48 #3
Hvor er ref.??????
Avatar billede ebus_dk Nybegynder
01. januar 2002 - 00:49 #4
Her TGM din paranoide &%¤#¤%¤%% !!!
De har siddet i 3 uger og fintunet vores VPN forbindelse mellem vores Sverige-kontor og den danske Exchange server -HELT GRATIS!!!! tror du VMdata eller andre ligende ville gøre det samme?

http://eksperten.dk/spm/60141
Avatar billede vistodk Nybegynder
01. januar 2002 - 00:51 #5
Gratis? vi fik da med på din regning sidst :-)
Avatar billede sukos Juniormester
01. januar 2002 - 00:52 #6
Men det er jo point, og mange point!????

det er jo egentlig noget shit! Eller hva\'?
Avatar billede tgm Nybegynder
01. januar 2002 - 00:54 #7
men er det 1720 point værd
men oki
TGM

og sorry det er rart at vide hvorfor point gives
Avatar billede sukos Juniormester
01. januar 2002 - 00:55 #8
Det er vel derfor http://www.sharksforum.com/ er opstået!
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2002 - 01:20 #9
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Der må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelige for alle brugere af Eksperten.

ebus_dk skal have sine points tilbage igen!!
Avatar billede vistodk Nybegynder
01. januar 2002 - 01:37 #10
Jeg skal sende et fyldestgørende refferat af det vi har gjort med deres forbindelse pr mail til dem der er intresseret, men svaret er for langt til at skrive her. Inden i beder om af få sendt point tilbage kunne i spørge om hvad der var blevet lavet.
Kort beskrivelse:

1 - Rettet MTU sice på TCP og UDP pakker
2 - Konverteret til MACIP over Win2000server som Gateway
3 - Installeret Cardbus kompatible netkort der kan klare begge sprog
4 - Reroutet al mail trafik til DMZ-zone via. firewall
5 - Rettet i kildekode på Microsoft OWA så den passer i MAC browserfarver og opløsning
6 - Udskiftet gamle D-link Hub til ny HP procurve Switch

Lad os i den forbindelse se på regel nr 5 i eksperten.dk\'s regelsæt;
\"Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er \"støj\" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp.\"
Jeg ser dagligt op til flere eksempler på dette, men ingen har råbt op om dette. Men så snart der er nogle der føler sig snyt, viser misundelsens grønne ansigt sig straks. Jeg syntes det er pågrænsen til det usmagelige.

.:Visto.dk IT-service
.:www.visto.dk
Avatar billede darkside Nybegynder
11. januar 2002 - 07:36 #11
Er enig med space, det er ikke tilladt at give point for noget som ikke ligger frit til alle ekspertens.dk brugere..
Avatar billede darkside Nybegynder
11. januar 2002 - 07:39 #12
visto.dk de point skal tilbage til ebus_dk, ellers haaber jeg at du har en meget god forklaring til admin...